Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 19 martie 2011

Prajitura cu mac

Prajitura cu mac

Prajitura Sabinei

Am vazut-o astazi la ea, si tot astazi am facut-o si eu, aceasta pentru ca mi-a placut cum arata, aveam mac in casa si trebuia sa imi fac de lucru cu ceva ca sa nu mai ma uit la tv caci nu imi place deloc ceea ce vad, imi fac o mie de suparari si griji, pe langa cele pe care le am cotidian.

De post,dar putin transformata de mine, adica cu ingrediente mai light asa, cat sa pot sa gust si eu din ea...
Ingredientele prajiturii pregatite de Sabina sunt:

* 2 cani de faina
* 200 grame zahar
* 250 ml apa
* 200 ml ulei
* 150 grame mac
* 1/2 praf de copt
* un praf de sare
* magiun de prune (productie proprie)
* decor: crema de roscove/ciocolata

Eu am pus asa:
* 2 cani de faina integrala
* 150 grame indulcitor
* 250 ml apa
* 200 ml ulei
* 150 grame mac
* 1/2 praf de copt
* un praf de sare
* magiun de prune Topoloveni
* decor: crema de roscove + ornamente colorate

Prajitura Sabinei

Se amesteca apa cu zaharul pana se topeste, apoi se adauga uleiul si macul, faina amestecata cu praful de copt si sarea. Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptor pentru 30-40 de minute.
Scoatem din tava blatul de mac, lasam sa se raceasca si apoi taiem pe orizontala, obtinand astfel doua foi. Intindem pe prima foaie magiun de prune, apoi adaugam a doua foaie peste care "presaram" crema de roscove si ormanemte...adaugirea mea,ce' sa-mi iasa din garantie ornamentele?:))

Multumesc, Sabina pentru reteta, este foarte buna,racoritoare, de post, si  repede gata! :)

Prajitura Sabinei


Va doresc o duminica placuta si odihnitoare!

Sa ne rugam Domnului pentru sinistratii cutremurului si pentru ca sa se sfarseasca repede razboiul care a inceput astazi!
Da, Doamne liniste si pace pe Pamant si buna-intelegere intre oameni!

Ana

5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...