Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 31 martie 2011

Mic dejun snob :D

Asa a fost catalogat,asa il prezint! :))

delicii

Cornuri de la Chez Paul, branza cu mucegai, kiwi si pepene cuantalup(e) ( cu -e scria pe eticheta), l-am gasit la Kaufland, si nu l-am ratat. E delicios!

cuantalupe branza cu mucegai, kiwi, croissant de la Paul

" Zemosul cantalup este bogat in vitamina C, un antioxidant puternic care lupta impotriva cancerului, este bogat in potasiu care ajuta la mentinerea in limite normale a presiunii sanguine. Persoanele care consuma regulat pepene galben prezinta un risc mai mic de a suferi atacuri de cord. Datorita continutului de fibre, pepenele galben ne ajuta sa ne mentinem greutatea corporala sau sa slabim."

delicii

Ana

8 comentarii:

  1. Mi-ai facut o pofta teribila de cornuri pufoase si calde :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, si in cazul acesta ce e de facut? dai o fuga pana la Afi sau le pregatesti tu? Iti vor iesi grozave, sunt convinsa :) O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu l-as numi "fitos"(occidental)dar ,oricum s-ar chema,stiu ca-i fooooarte BUN!(si sanatos...)
    Pofta buna!
    Pupicei si o zi buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. asa, asa fitos,da :)) MUltumesc asemenea Petronela :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi ai facut pofta de pepene galben ...poate iau si eu cand merg la kaufland

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...