Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 26 martie 2011

Mancare de stevie cu orez

mancare de stevie cu orez

In fiecare Post Mare este nelipsita la noi pe masa, aceasta mancare. Pentru ca e foarte buna si se pregateste relativ usor. Toata greutatea consta in faptul ca trebuie spalata frunza cu frunza,foarte bine in rest nu e nici o filozofie

DSC09537

RETETA:

Ingrediente:
6 legaturi de stevie ( din piata)
2 legaturi de ceapa verde;
un saculet de orez Uncle Bens ( integral)
cimbru; sare, ulei si bulion.


MDP
Se spala stevia f bine;
Se curata de pe tija frunzei;
Intr-o apa ce clocoteste cu un pic de sare se pune stevia si se da in cateva clocote;
separat se fierbe orezul ( in saculet);
in cratita in care se va pregati mancarea se pune ceapa tocata marunt cu 2 linguri de bulion ,un pic de ulei si apa rece.
Se fierbe bine.
Se scoate stevia si se toaca si se trece in cratita cu ceapa si ulei ( si apa).Se scoate orezul din saculet si se adauga peste stevie, se pune un pic de cimbru uscat si se da la cuptor pana mai scade.

stevie cu orez

Pofta buna si o sambata placuta!

Ana

4 comentarii:

  1. Sa ai o zi de sambata MINUNATA !!!
    Pupici! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc cu drag de acest fel de mancare , stevie cu orez , pe care bunica mea il prepara si mi-l da dea sa-l mananc primavara...eventual cu un ou ochi alaturi.....
    Sa ai zile frumoase`! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. asa sa fie,draga Andreea! Pupici :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este, Ana, merge si cu un ou, eu facui de post. :) Draga mea, ai un premiu la mine, scuze ca nu te am anuntat pe blog,dar eo goana cu timpul asta de speriat. Pupici si mercic de urare, asa sa fie! :X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...