Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 10 martie 2011

Cei mai simpli cartofi de post

cei mai simpli cartofi de post

Repede, caci mi-e rau de mor!
Nu pot sta la birou prea mult,iar zgomotul calculatorului ma scoate din sarite, imi oboseste creierii si ei trebuie menajati,caci am si ore astazi; la serviciul pe scoala nu m-am dus, ca prea mi-e rau. La mine orice banala raceala se transforma in viroza cu frisoane, temperatua 39, greata, varsaturi, penibil, nici tu miros, nici gust.
Singurul avantaj e ca ma face sa slabesc :)) desi mananc aproape non stop de la medicamente: Klacid cu probiotic, paracetamol sinus cu olinth, ceai de salvie cu macese si lamaie, dcktor mom cu gust de portoclae si zeci de batiste de hartie, nas la schimb,daca s-ar putea.

So,despre cartofi acum,pe care nu, nu i-am facut eu,eu doar am dat comanda, caci mama, slava lui Dumnezeu, rezista eroic cu gripatul in casa si ii face, ca de obicei, toate poftele.
Deci , uite cum faceti:
Curatati cativa cartofi si dupa ce i-ati spalat ii taiati grosier, nu felii lunguiete,ci cuburi grosolane.
Intr-o tigaie caliti in putin ulei 2 cepe si 3-4 catei de usturoi + o lingurita ( sau chiar mai putin caci e prea mult daca nu agreezi iutele) de boia de ardei iute.
In acest amalgam de condiment cu cepe-usturoi adaugati si cartofii dupa care adaugati apa pana astupati cartofii. Mai puneti o lingura de suc de rosii, putin cimbru si o foaie de dafin dupa care lasati totul sa fiarba pana nu mai e sos deloc iar cartofii sunt foarte bine gatiti. Scoateti apoi foaia de dafin, adaugati sare si piper dupa gust, si presarati marar. Eu am ametit cautand in congelator caci stiu ca am marar congelat,caci proaspat nu am in casa, si pentru ca nu l-am gasit de rau ce mi-e, am pus cozi de ceapa verde taiate marunt.
Se pot manca cu salata verde,caci tot a aparut sau cu muraturi.
Stiu ca-s deliciosi caci am mai facut si altadata,insa azi am simtit doar boaiua :))

cei mai simpli cartofi de post


Feriti-va de oricine e gripat! Se ia imediat! :(

Sanatate sa ne dea Domnul!

Ana

4 comentarii:

  1. Ana, sint mai gustosi cu ceapa, eu am marar uscat, dar l-as da pentru citeva cozi de ceapa.
    Sanatate multa ! Am avut si noi un virus dar urit de tot, de mi-a facut fetita cinci zile la rind 39.2, acum am scapat, sper ca definitiv...

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, draga de ea :( Imi pare rau. Sarut-o din partea mea, iti multumesc pt grija, te imbratisez cu drag, sanatate multa si fetei si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu pregatesc asa cartofii in post. Si sunt buni :)
    Draga mea, astept sa scapi de boala asta, sa fii bine, vesela, asa cum te stiu! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, scumpa! Si eu astept! :) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...