Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 1 martie 2011

1 martie

DSC09294

Dragele mele prietene virtuale, reale, si vizitatoare abonate sau intamplatoare , sa aveti o primavara insorita, plina de martisoarele pe care vi le doriti!
( Nah, amu' tre' sa mai vina si primavara, ca tare se lasa asteptata :)) )

Iata ce am primit eu, la prima ora a diminetei acesteia :D [ acum urmeaza sa plec la serviciu,unde voi deveni- pentru o zi - generaleasa :)) [ adica voi avea zeci de martisoare prinse de bluza :)) ]

DSC09291

DSC09296


DSC09297


DSC09293


Ana

Later edit.
Am primit si pe feisbuc, un martisor taaaaaare dragut de la Andeea mea draga, multumesc, frumoaso! :XXX
 Iata-l :

11 comentarii:

  1. Ana te ocupi de copii ?
    Ce frumos !
    Sa ai o primavara fericita,plina de impliniri !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos!

    Primavara intarzie putin dar sigur o sa vina:)

    O primavara asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Lia! :0 Multumesc frumos, asemenea si tie! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe florile tale ! O primavara asa cum iti doresti !

    Eu am primit multe martisoare si muuulta ciocolata ! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur mult,draga Cony! Le meriti din plin! Doar suntem in sistem :) Si eu am primit ciocolata, dar am "maritat-o" caci eu nu mai voie la ciocolata :)))) Bine, i- am adus si mamei, evident :)
    O primavara superba! Cu imbratisari de aici de la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti doresc si eu o primavara frumoasa, in care sufletul tau sa infloreasca!

    RăspundețiȘtergere
  7. O primavara plina de soare si zambete iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa sa fie,draga mea Loredana! Te pup si pupa si fetitele din partea mea :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc asemenea, draga mea Victoria! Si tie si printesei :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. O primavara minunata, plina de frumos in viata ta !:x

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...