Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 27 februarie 2011

Salata de somon cu legume fripte

Salata de somon cu legume fripte1

Se spune ca un regim nu e neaparat eficient daca indepartezi din consum o intreaga grupa de alimente, ci ca ar fi mult mai sanatos si cu un efect mai de durata daca portiile ar fi mai mici.

Salata de somon cu legume fripte

In loc de un castron cu mancare, pune-ti 2-3 linguri, inlocuie o chifla de paine alba cu 2 mici felii dintr- o bagheta cu secara sau neagra, ia 3 mese principale si 2 gustari.
Ideal ar fi sa respectam cu strictete si orele meselor, dar cand acest lucru nu se poate decat, eventual, in zilele libere...

Incerc acest lucru de ceva tiump, si nu pot sa zic ca as fi slabit sa se vada, insa e mult mai bine ca altadata, si asta conteaza enorm pentru mine. Nu regimurile drastice imi vor aduce ceea ce doresc, ci schimbarea stilului de a manca.

Pe de alta parte, nu e lucru usor cu blogul asta... am momente cand gatesc doar pentru placerea de a fotografia, caci deja stiti ca-s maniaca cu fotografiile, iar de cand cu site-ul retete cu poze, o fac si mai des, desi mi se aproba foarte putine retete :))

Imi place sa ma simt bine la masa, si cred ca ritualul unei mese care sa arate decent face bine si la dieta.



Azi, tot o masa usoara si rapida : ciorba de legume, insa nu ciorba vreau sa v-o prezint,ci o salata delicioasa cu legume fripte si somon pregatit in 2 lingurite de unt.

f2

Mai intai curatam,spalam si pregatim cateva rosii cherry, un dovlecel,un ardei gras rosu si cateva cepe verzi si le punem apoi pe gratar:

frigem legumele

Apoi punem la prajit in doua lingurite de unt, somonul.

somonul il gatim in unt

Dupa care ne ocupam de dressingul pentru salata:

pentru sos

o mana de verdeturi ( eu am pus patrunjel), o lingura de mustar frantuzesc cu boabe marinate, doua linguri de ulei de masline, 3-4 catei de usturoi si doua linguri de otet balsamic.

 de inceput

 mustarul frantuzesc

Usturoiul, verdeata si mustarul se pun in mojar si se piseaza pret de 1-3 minute,fara sa zdrobim de tot boabele de mustar, iar apoi,putin cate putin, se adauga si uleiul,iar la final, otetul.

in mojar

pregatorea sosului

Somonul il maruntim cu mana, si peste el adaugam dressingul si amestecam usor:

una peste cealalta

Adaugam apoi feliile fripte de dovlecel, curatam ardeiul si il taiem fasii si il punem in vasul de salata iar rosiile le taiem jumatati si le punem peste celelalte ingrediente.

Salata de somon cu legume fripte

Salata de somon cu legume fripte

Bineinteles ca punem si sare pe gustul fiecaruia.

Salata de somon cu legume fripte


Gustoasa, te saturi repede si ai si la cina din ea :D

Salata de somon cu legume fripte

O duminica placuta, in continuare!

Ana

6 comentarii:

  1. Foarte buna combinatia aceasta, Ana! Imi pare rau ca nu stiu unde stai :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cand te hotarasti sa imi faci o vizita,caci nu cred ca stau departe de tine, repet cu siguranta reteta :) Cu mult drag! :*
    Multumesc frumos pt compliment, eo reala placere venind din partea ta, stiicat admir felul in care gatesti tu :) si pe tine

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, doamna! :) O saptamana placuta va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este foarte tentanta salata ta. Am sa o incerc si eu, cu siguranta:D. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc frumos,draga mea :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...