Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 26 februarie 2011

Din nou sambata!

placinta cu fructe

N-as crede ca exista cineva pe lume caruia sa nu ii placa sambata!
Eu o ador!
Moivele sunt banale, evident, iar cel mai important e acela ca ma trezesc cand am eu chef,adica  mai tarziu ca de obicei; bine, asta cand sunt libera, si cum de data aceasta am reusit sa ma fofilez de la evaluarea la romana,parca, j'ai fait une grasse matinee :D

Rooibos cu aroma de portocale


Acum deja sunt in pauza de lucru, si, la un ceai cu aroma de portocale, voiam sa va salut! :)

Si ce-am facut pentru ca sambata sa fie mai frumoasa, in ciuda uratei asteia de iarna care s-a lipit de noi?
Pai,in timp ce imi beam cafeaua, am intins o foaie de aluat de foietaj,gata cumparat, apoi am adaugat cam jumatate de kilogram de fructe de padure congelate, amestecate cu vreo 5 linguri de indulcitor, dupa care am adaugat a doua foaie de aluat si am trantit tava in cuptor.

Nici nu imi terminasem cafeaua cand aceasta placinta cu fructe de padure era gata ...

placinta cu afine

insa de baut am facut un ceai Rooibos cu aroma de portocale, care e preferatul meu-mai nou :)

Acum va las, caci m-a apucat aranjatul sertarelor din bucatarie :D

placinta cu fructe

O sambata rodnica va doresc!

Ana

4 comentarii:

  1. Super ideea cu fructele de pădure. :d
    Si mi-ai dat o idee bună cu ceaiul cu aroma de portocale, trebuie să fie bunuţ... :x
    Have a nice week-end!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim mult ca te-ai gandit ata de frumos la noi.
    iti urez sa ai parte de o sambata asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, draga mea, ma bucur ca ti plac si ceaiul si placinta :) WE placut si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc, Loredana draga, multa sanatate si voua si fetitelor :) pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...