Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 26 ianuarie 2011

Pentru ca mi-e bine...

ACASA!
Mi-e asa de bine acasa, cu oamenii dragi pe langa mine,incat e o adevarata tortura sa deschid usa si sa plec din oaza mea de liniste si buna armonie.
Imediat ce am iesit pe usa apartamentului mentalul si spatiul imi este invadate de badaranie.
Badaranie pe drum, badaranie la serviciu, badaranie in supermarket... ce mai- eforturi deosebite sa ma detasez, sau sa incerc sa nu ma afecteze...
Si totusi, am reusit! Cel putin de o vreme, ma pot din nou bucura de orice intamplare cat de mica si pozitiva, de o floare intr-o vaza ( noua) :D, de soarele aparut chiar si asa cu dinti la -12 grade, de o creanga plina cu zapada de poveste, chiar daca poleiul e si pentru mine o mare problema existentiala :))





Sau de o friptura bine facuta si cu mult gust, insotita de legume care ingrasa mult mai putin decat cartoful.

brocoli cu ardei iute uscat in unt si ulei de masline


Cum a fost friptura de duminica trecuta: de pui marinata intr-un amestec dupa ureche,dar care sigur trebuia sa dea ceva gustos.
Si, lucru extraordinar, am acceptat in sfarsit broccoli,si inca cu o lejeritate greu de recunoscut la cineva care detesta aceasta leguma.
Pai de ce o detestam? Pantru ca nu stiam sa o gatesc, cred :D

brocoli si fenel in unt


Sa revin la friptura:

friptura de pui marinata cu ghimbir


o ceasca de sos de soia, o bucata de ghimbir proaspat razuita, cativa catei de usturoi zdrobiti, piper si patrunjel tocat. In care punem piept si pulpe de pui pe care apoi le acoperim cu o folie alimentara si le tinem 2 ore in frigider.
Dupa care le gatim in cuptor, la foc mic-mic.

friptura cu garnitura de legume


Cat despre legume...am pregatit brocoli si fenel cu ardei iute uscat, in unt.

brocoli in unt


Broccoli se fierbe pret de 1-3 minute in apa clocotita, dupa care se pune intr-o alta cratita cu un cub de unt si 2 linguri de ulei de masline extravirgin si o lingura de fulgi de ardei iute si se gateste putin, interesul nu e sa il omoram,ci doar sa il gatim.
Dupa care il scoatem pe o farfurie si  punem in aceeasi cratita un fenicul ( fennel) taiat in fasii .  Care   se scoate apoi pe farfuria legumelor.

brocoli cu ardei iute uscat in unt


brocoli si fenel in unt


brocoli si fenel in unt


Armonie, iubire, oameni dragi, cald,mancare buna, ACASA!

friptura de pui marinata cu ghimbir


Si pentru ca mi-e bine, o sa va povestesc  si cat de harnica am fost marti,si voi nu stiti,dar martea este ziua cea mai grea din saptamana pentru mine, la serviciu ( in sensul ca am maximum de ore, pe la toate etajele posibile :D )
Dar nu tot astazi,ci intr- o postare viitoare. Saptamana aceasta e aglomerata, e sfarsit de semestru :)

Sa va fie bine!
Ana

4 comentarii:

  1. sa ai o zi minunata pe oriunde te poarta pasii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin! Asemenea si tie, draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cautam o mancare cu brocoli.Am descoperit blogul tau frumos si mi-a placut tare mult!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Langmina, multumesc frumos! Ma bucur ca iti place,sper sa iti placa si brocoli, eu ultima data l-am facut cu mujdei si mi-a placut foarte mult. Sa imi zici daca ti-a placut! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...