Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 28 ianuarie 2011

Friday Flowers

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

flori

flori


Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.


Rugăciunea Sfântului Efrem Sirul

Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei, al grijii de multe, al iubirii de stăpânire şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi al dragostei, dăruieşte-l mie, robului Tău.
Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu, că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.

Un sfarsit de saptamana excelent!

Ana

6 comentarii:

  1. multumesc frumos, scumpo! Pupici si un sfarsit de saptamana excelent! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuanta frumoasa, minunate flori !:x Weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Trandafiri minunati si o rugaciune frumoasa! Multumesc!
    Un sfarsit de saptamana frumos, cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca itiplac! Multumesc asemenea si tie,draga mea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...