Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 22 decembrie 2010

Cotidiene...

Sunt obosita de nu mai pot! Habar nu am, de cateva zile, ce zi este...alerg in toate directiile, incercand sa rezolv tot ce am in lista ( fara lista le-as bramburi pe toate de tot, lista ma descurca cu succes, pentru ca mi le-am trecut pe caprarii), si imi dau seama cu uimire ca peste 2 zile este sarbatoarea pe care o iubesc cel mai mult, si pe care o astept un an intreg in fiecare an: Nasterea Domnului. Hmm, cat mi-as dori sa fiu iar la Betleem... vise- vise....
Pana una-alta, sunt in Bucuresti, cum va spuneam,obosita, si cu inca multe de facut.
De exemplu, e musai sa fac doua prajituri nou- noute, pentru care am nevoie de rugaciune, caci la ce gospodina sunt eu, tare mi-e teama sa nu stric ingredientele...

Slava Domnului, in toata agitatia asta, azi mi-am facut timp sa ajung la biserica si inca la una care mi-e tare draga, si unde am avut un soc cand am aflat ca un parinte la care tineam mult s-a mutat la Domnul, cred ca am mai mult de 2 luni de cand nu mai fusesem la acea biserica, cand am intrat si i-am vazut poza indoliata, mi s-au taiat picioarele, caci pe dansul il cautam sa ii vorbesc...
Dumnezeu sa il ierte  si sa il odihneasca cu ingerii pe Parintele Aurel!

I-am vorbit in schimb parintelui duhovnic si ma simt usoara ca un fulg!

Si apoi da-i cu umblatul... am ajuns in Real Cotroceni ( trebuia sa ajung si la Auchan,dar am renuntat intre timp...)

Afi Cotroceni


Afi Cotroceni

Afi Cotroceni


pentru ca nu gaseam niste chestii de la Dr Oetker, pe care, de altfel nu le-am gasit nici acolo, dar mi-am luat faina spelta si faina de porumb :D ca doar nu era sa vin fara nimic ( bineinteles pe langa altele pe care le aveam pe lista.) Sper ca acum am terminat cu cumparaturile,ma deprima mersul bara la bara prin hipermarket, mai am de luat doar apele ( minerala si plata) si painea,dar acestea abia vineri...

Mi-am clatit ochii si pe aici:

Afi Cotroceni


dar nu am cumparat nimic...

Mami a facut cozonacii, cu indulcitor bineinteles, care arata super,dupa parerea mea, sper ca sunt si la fel de gustosi ca intotdeauna...

cozonacii 2010


cozonacii 2010


cozonacii 2010


Curatenia este gata, brad nu am mai cumparat, am cateva crengute, si am si vasc :D
Meniurile sunt deja stabilite si pentru Craciun si pentru Revelion, nu foarte multe,caci m-am saturat sa gatesc si sa arunc...maine urmeaza gatitul. :D

Vineri am chiar foarte putine de facut,asta ca sa imi mai ramana si putin timp doar pentru mine!

Voi cum stati?
Dar cu oboseala? :D
Sa avem spor!
Si tihna!

Ana

2 comentarii:

  1. Esti tare harnicuta :). Mi-a placut sa citesc partea aceea cu "ma simt usoara ca un fulg"- este cel mai minunat dar de la Dumnezeu dupa o spovedanie sincera.
    Sa ai spor la toate ! Te pup ! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. sa dea Domnul,asemenea si tie,surioara draga! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...