Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Si-asa, si-asa...

placinta cu carne

Sunt inca foarte racita,desi am terminat doua randuri de medicamente; antibiotic nu mai iau,caci si asa am imunitate de tot rasu'.
Aceasta este si cauza pentru care, mai mult ca sigur, maine ratez o iesire din Bucuresti: fusesm invitata intr-o mica excursie,dar nu ma simt capabila nici sa stau degeaba intr-o masina care sa ne duca la destinatie.
Cel mai bine stau in pat, intre vis si realitate ( desi numai somn nu este asta, cred ca e zacut, de fapt)
Imi propusesm sa merg la Patriarhie astazi, evident ca nu am ajuns, si cu siguranta nu cred ca voi merge pana pe miercuri; oricum a fost o prietena si mi-a zis ca-s sute sau chiar mia de oameni, se intinde randul deja catre 11 iunie...

Si cand iti e asa de rau,ce te faci cand ti se anunta in vizita oameni dragi?
Faci repede o salata de fructe ( ca sa poti manca si tu...) dar parca e prea putin,si oricum salata de fructe si apoi cafea..sau invers? ;))
Trebuie si ceva care sa lege intre ele cele doua povesti :D
Cum aveam in congelator o punga de foi de placinta Bella,iar carnea o tocase mama pentru musaca pentru maine, m-am repezit la carnea tocata si am decretat: placinta cu carne!

placinta cu carne



Reteta este cea a Sandei Marin,carte pe care o am in doua exemplare: si de la mama si de la bunica...

Asa incat treaba a fost foarte usoara, si sper sa nu ma fac de ras; acum imi astept oaspetii, desi as sta in paaaaaaaaaat :((

Evident ca am gustat si eu,placinta:

placinta cu carne

este delicioasa!

placinta cu carne

placinta cu carne

placinta cu carne


placinta cu carne

O dupa-amiaza placuta!

Ana

6 comentarii:

  1. Fa-te bine repede! Mananca miere, mesteca propolis, ia echinaceea! Si lasa medicamentele deoparte!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am sa fac, multumesc frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca toate remediile nu te-au ajutat sa te faci bine. Eu iti sugerez, pe langa ce a spus si Cora, o supa de pui cu multe legume, calda si consistenta, ca sa te repuna pe picioare. O duminica placuta si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana draga nu stii tu ce e antibioticul cel mai puternic si cel mai bun ... si natural pe deasupra este GHIMBIRUL ... la mine pe blog la sectiunea ceaiuri vei gasi cum se face ceaiul de ghimbir ... pt mine ceaiul de ghimbir este cel mai bun si crede-ma are efect ... 3-4 cani pe zi cu inghitituri mic, cald ... sa fie cald (nu firbinte) ...la inceput e iute dar te vei obisnui ...
    multa SANATATE ... te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Elena,multumesc frumos! Asemenea si dvs :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tunde draga, am sa incerc si ghimbirul, te pup :* Duminica placuta! si multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...