Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 26 septembrie 2010

DESI NU E BINE...

Astazi am comis o friptura din carne de porc.
Foarte rar ni se intampla sa mai mancam porc!
Ideea era ca noi nu mai mancam porc niciodata!
Dar daca vezi acest post, iti zic ca si tu vei uita de hotararile sanatoase. Sper  doar ca nu prea des,desi mai am in cap inca o reteta porceasca :D

Lasand la o parte faptul ca fiecare firicel de grasime l-am dat la o parte din farfurie, a fost foarte buna, si te satura foarte repede, nici nu poti manca toata portia.

Din cauza cuptorului meu nebun la cap, am micsorat timpul de coacere, in loc de 2 ore,la mine a stat acoperit cu folia in cuptor doar o ora si jumatate.

 friptura- spata de porc

Am servit friptura cu salata iceberg si castraveti cu zeama de lamaie.

Ana

6 comentarii:

  1. Friptura arata super.Sa-ti mai spun o ideee.Cartofii taiati rondele de grosimea unui deget,se freaca cu o ceapa teiata felii apoi se aseaza in tava si cu sare bineinteles.Apoi in loc de carne de porc se inlocuieste cu carne de miel.Este o delicatete.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de idee. Corina :) Daca am putea manca miel am face,poate face mami, ca ea tolereaza intru catva mielul :)
    Poti sa crezi ca eu niciodata in viata mea nu am mancat miel? Uneori regret ca nu pot manca, dar...
    Sa ai o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioiii , Anuska , ce-mi faci tu mie la ceas de seara? :)))))) Demential arata fripturica mataluta , iar mie imi ploua in gura la modul torential! :))))
    Sa iti fie de bine si sa mai vedem astfel de bunaciuni , asa cum ne-ai obisnuit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pupici si o saptamana placuta, Amdreea :* multum

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Ana draga! :) mda, mai stric eu regimul cand si cand. O sa vedem si la tine sper in curand o fripturica ceva, sau niste dulciuri delicioaaaaaaaseeee. Pupici , imbratisare si o saptamana placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...