Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 26 august 2010

O revista.

Astazi nu am facut mare lucru, insa,desi a fost destul de cald, am fost nevoita sa merg intr-un hipermarket din apropiere pentru unele mici cumparaturi. Stiti cum e... cand se termina ceva,constati ca s-a terminat totul.

Dupa ce am platit, ma indreptam spre iesire impingand caruciorul cu cumparaturi, cand imi cad ochii pe micul raion cu tigari si reviste de la intrarea magazinului.
Nuuu, nu tigarile ma tentau, Doamne apara-ma,ci revistele, nah, ca de obicei.

Nu am rezistat tentatiei, si am intrat; si uite-asa am cumparat o revista pe care nu o mai vazusem pana azi. PharmaFood.
Interesanta! Iata cateva poze ( cam aiurea caci nu stiu pe ce am apasat de nu imi mai ies pozele mari si luminoase.
In fine, sper sa puteti observa cate ceva.
Are si cateva retete cu putine calorii, pe unele cu siguranta le voi pregati.

www.jurnalulanei.blogspot.com
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...