Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 28 august 2010

O noua zi caniculara... si cu multi nervi!

sursa foto: http://janitesonthejames.blogspot.com/2010/08/personal-hygiene-in-jane-austens-day.html
Buna sambata-dimineata! ( cand m-am apucat de scris articolul era dimineata, cand il voi publica nu va mai fi asa de dimineata )

Am fost anuntati: " bucuresteni, pregatiti-va pentru o zi cu 38 de grade " zic ei, caci atat au probabil voie sa spuna, insa in realitate sunt mult mai multe grade, cel putin la nivelul solului, nu mai vorbim...

Pana cand o sa ne tina canicula asta?  Pana la prima zapada? 

Aceasta e prima dintre supararile mele, caci mai am... apoi vine la rand faptul ca  este ultimul sfarsit de saptamana din vacanta de vara, si chiar nu imi dau seama cum de a trecut atata de repede concediul acesta.......
Mai vreau, nu ma simt odihnita, nu ma simt gata sa intru pe banda rulanta la ore, consfatuiri, consilii profesorale, completari de cataloage proviziorii si mari, orar, catedra, debutanti , salariu ciuntit si luat dincolo de jumatatea lui octombrie, oameni lasi si guvernanti incompetenti!
Oricum, nu ma intreaba nimeni,asa ca ,de miercuri la treaba, odihnita, obosita, cu chef sau nu, nici nu mai conteaza, cui ii pasa?

Ati vazut poza aceea din deschidere?
Asa o fereastra vreau eu! M-am saturat de statul la bloc cu toti necioplitii si nespalatii adusi din saielele lor la oras!
Astia,da, au de ce sa il regrete pe ceausescu,ca daca nu era cizmaru' ala ei erau tot in salielele lor, se stergeau undeva cu coceni, azi fara zewa tusesc si au crampe, bleah!!!!!

Supararea mea pe vecini e dubla si cronica!

Odata ca, desi  nici unul nu are studii superioare ( daca or avea liceul pot sa se declare multumiti) si abia stiu sa tina pixul in mana. iar pe post de semnatura mazgalesc o galma, nici unul nu se implica in nimic, toti asteapta sa faca altul si cum s-au  obisnuit sa fac eu tot, eu tre' sa le fac pe toate desi , la o adica, tot ii auzi maraind pe la coltul blocului ca aia nu e , aia nu se stie...
Nici macar sa comande  si sa  stampileze noile chitantiere cu antet de asociatie de proprietari nu au fost capabili, nici unul din bloc sa faca !
Ieri,toata dupa amiaza am stampilat chitantiere, caci banditului de administrtator,de care se intrevede ca nu vom scapa amiabil,cum am tot sperat eu, ci tot cu proces, nu ii mai dau stampila sub nici o forma. Pana vom alege noul presedinte va sta la mine!

www.jurnalulanei.blogspot.com

Si apoi pentru ca sunt nespalati, miros groaznic, in lift trebuie sa las usa deshisa larg si sa-mi tin batista la nas, desi l-am rugat pe omul care se ocupa cu igiena in bloc sa dezinfecteze caci  nesimtitii  isi lasa cainii sa isi faca nevoile in lift iar ei nu stiu ce e aia apa calda si sapun! Isi imagineaza ca daca si-au cumparat caini sunt domni si doamne. Aiurea, nu vor fi neam de neamul lor! Needucati si nespalati!
Si asta intr-un bloc situat la 7 minute de Piata Unirii, si bloc, in care, in ciuda restantelor la utilitati,avem apa calda non stop,ca sa nu mai zic de cea rece!

Sub apartamentul meu locuieste familia administratorului, iar nevasta-sa, pe care eu, in 16 ani de cand locuiesc aici nu am vazut-o, cred, de 3 ori treaza ( tot timpul e putin truschi de bautura; foooooooarte urat pentru un barbat sa fie beat,dar pentru o femeie????? ORIBIL!)  e o nespalata de-ti vine rau daca nimeresti dupa ea in lift; eu daca o vad ca vine catre lift ma intorc din drum dar cu ea nu urc, caci mor axfisiata pana sus, mai bine imi fac de lucru, fie deschid cutia de scrisori, fie imi asez prin geanta ceva sau in sacosa cu cumparaturi, orice numai sa nu urc cu ea!
Nespalata se vaita acum vreo cateva saptamani ca are furnici in bucatarie,si ca o invadeaza in toata casa!!!!
Ce credeti? Ieri am vrut sa fac cateva fursecuri pentru cafea ( aveam  faina neagra si tot ce imi trebuia) Ce sa fac? Fursecuri? Cu ce, caci toata faina , si chiar cea in pachete nedesfacute era plina de ... furnici! Asta dupa ce facusem curat in rafturi, schimbasem hartia din sertare, pusesm acid boric praf, si dupa ce am mai aruncat acum vreo 2 sapt. inca un rand de faina!
Ce sa ma mai fac cu nespalatii astia? Ce femeie necarcalita sta si asteapta sa faca furnici si nu pune mana sa faca curat? Mai am de zis si ca nu face purici nicaieri cu serviciul ( a fost femeie de servici, nu vreun ministru) dar de peste tot e data afara, deci sta acasa si tot nu  are timp sa-si faca curatenie!!!! E revoltator, nu mai pot de nervi!
Din toata saracia, mama a cumparat acum borcane ermetice, inca nu am pentru tot ceea ce imi trebuie, am cumparat pentru faina, orez, gris si biscuiti. Voi pune tot, absolut tot in borcane din acestea:

www.jurnalulanei.blogspot.com

doar ca pana la urmatoarea pensie a mamei nu mai am cum sa cumpar altele...
Iar azi, alta distractie, iar scot tot din dulapuri,sterg, spal, pun alte hartii si nu mai am acid boric. Intrebarea mea este: ce altceva sa mai pun ca sa nu ma mai invadeze furnicile nespalatei asteia?
Stiu, sunt dura in exprimare,dar m-am saturat de necarcalita asta, nici mancare nu face, adminstratorul gateste la ea in casa, rusinos pentru o femeie casnica, nu?
Oooooooooooof, vreau la casa, vreau sa am privelistea aceea la fereastra, vreau liniste si curatenie, oameni curati si la suflet si la trup, nu mai pot cu nespalatii astia, nu mai pot!!!

Nu ma uitati cu rugamintea mea: cum scap de furnicile nespalatei, ce pun in sertare caci nu mai am acid boric si mi-e jena sa mai cer, farmacista stie ca nu la ochi am eu ceva ci in dulapuri, caci i-am povestit... ne stim de ani de zile!

Ana ( suparata si revoltata)

11 comentarii:

  1. Draga mea Ana, cel mai bine ar fi să poţi scăpa de nesimţiţi, că bietele furnici n-au nicio vină...şi astfel s-ar rezolva şi problema lor.
    Dar cum s-o faci...n-am nicio idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. of, da,dar solutia ar fi sa plec eu din bloc, caci altfel... slabe sperante! Doamne ajuta-ma sa locuiesc la casa!
    Multumesc oricum de vizita si pentru cuvintele tale. Si concediu placut, am inteles ca pleci :) Sa te intorci sanatoasa ,voioasa si odihnita!

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. A zburat pe apele sambetei vacanta noastra! :(( Trebuie sa ne luam inima in dinti sa facem fata cu succes tuturor provocarilor care ne asteapta!
    2. Ma simt si eu aterizata de la tara in Bucuresti, dar, jur, eu nu am furnici si nici nu put a transpiratie! Si nici animal nu am! :D Ah! Inca un detaliu! Nici casa nu am...dar platesc cu spor chirie!
    3. Cu multa perseverenta, ai sa scapi de furnicute! Du-te si da niste substanta si vecinilor! Caci degeaba scapi tu, daca la ei inca misuna!
    4. Un sfarsit de saptamana intr-o nota mai optimista iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, Oltenita e oras, nu sat :P

    mai,nici eu nu-s nascuta la bucuresti,si nici nu pot sa zic ca ma omor de dragul lui,as pleca si maine; tot intr-un oras de provincie ca si tine m-am nascut si am locuit, dar nu-s taranca nespalata, cum sunt astia de la mine din bloc, dar au la fumuri de nu le ajungi cu prajina la nas, cunosti vorba aia" coada le pica de raie ,dar au nasul sus" cam asa ceva. Cat despre treaba cu datul substantei,s-ar putea sa ai dreptate, dar intai ar trebui sa- si faca curat,ca degeaba ar da daca gunoiul le e la nas; stii tu ca niciodata nu i-am vazut sa isi scoata covoarele la batut pe bara, de exemplu? Singura chestie pe care o vad eu facuta de astia e sa isi scoata pernele la ferestre si sa scuture cearsaful pe geam,si cred ca asta e maximum de curatenie de care sunt astia capabili!

    Ai mare curaj sa platesti chirie, mie imi par bani aruncati pe fereastra, daca nu as fi avut apartamentul eu nu plateam chirie, preferam sa ma intorc la mine in oras, pe cuvant de onoare.

    Cat despre optimism, e posibil sa mai vina ceva ,caci se pare, de maine nu mai avem canicula,deci una din suparari trece sigur si repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. si Cora, cred ca de fapt tine de educatie si de bun simt treaba asta cu igiena personala si curatenia in casa, nu de orasean /taran, ca poti sa locuiesti si in monaco,daca nu te speli si nu ai un loc curat degeaba, faci furnici si acolo, dar unii-s prea de tot, vecina asta a mea e din topor

    RăspundețiȘtergere
  6. Off, Ana, stiu ce inseamna sa stai la bloc, am stat si eu 30 de ani, desi m-am nascut la curte, in Colentina, unde am trait 11 ani. Stiu si ce specimene sunt in blocuri, fie veniti de la tara ca urmare a industrializarii fortate, fie demolati de prin mahalale. Sa stii insa ca si la tara e cam la fel, doar ca nu ii ai in coasta , stau mai la distanta si nu le simti " deodorantul" .

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai zis,draga mea! Macar nu ii ai in coasta si nu le simti "parfumul"
    De mi-ar ajuta si mie Domnul sa scap de statul la bloc!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. draga ana si eu vreau o asemenea priveliste, desi stau la casa.
    in ce priveste furnicile, poti cumpara de la magazinele specializate in produse fitosanitare, o substanta care se numeste Furnitell, e o pudra alba care se aplica si care este foarte eficienta. se repeta operatiunea la 15 zile si scapi definitiv de ele. noi am dat in casa desi avem copii mici. noi am pus pe marginea de la parchet, intr-un loc pe unde ele ieseau, dar destul de ferit sa nu poata atinge fetita noastra. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc mult de tot, Loredana scumpa! N-ai idee cat! te sarut :* NB

    RăspundețiȘtergere
  10. 'Neata Anusko...am ramas ca la stomatolog...nu ma gandeam ca si tu poti fi suparata! :D
    No hai ca glumesc!
    Pentru nespalati nu stiu sa iti scriu remedii , insa pentru furnici si orice ganganii existente prin bucatarie , exista o substanta numita Regent , se gaseste de cumparat la farmaciile veterinare sau la pet shopuri.Exista diferite variante de denumire a acestei substante , insa intreaba de Regent , e sigur.Ai grija ca este destul de toxic , se amesteca in anumite proportii cu apa , se dilueaza si se da cam peste tot prin casa.Urmeaza instructiunile de pe hartie , cu strictete si cere si parerea veterinarului.
    De ce iti recomand Regent ?Pentru ca noi am fost invadati , acum vreo 3 ani , de gongi , gandacii aceia maronii de bucatarie...era plin de ei si cu orice substante ne-am straduit sa dam , nu scapam , se inmulteau tot mai mult.Cineva ne-a recomandat si noua Regent , am cumparat si , pentru ca eu am plecat cu copiii la Cta si Marius o ramas singur acasa , s-a apucat si a dat cu el...Este indicat ca in ziua in care dai cu el , sa dai dimineata si sa reveniti seara acasa.Ai grija sa acoperi ce folosesti in casa.De fapt , intrebi veterinarul si te va instrui el/ea. Important este ca acest Regent este cu bataie lunga , nu mai reapar nici un fel de insecte de casa.Ai cuvantul meu ca de cand a dat Marius cu el ,si sunt 3 ani de atunci , nu am mai avut nici gongi , nici furnici...nici nimic.Si sa sti ca eu una nu sunt exemplu de gospodina...le mai nasolesc si mai uit , uneori, sa dau cu aspiratorul si sa sterg praful.
    No , sper sa te ajute cu ceva si sa ai o saptamana cu impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anaaaaaa,multumesc mult de tot ! Pupici, o saptamana excelenta sa ai!!! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...