Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 24 august 2010

Mancare de linte cu ficat de pasare

linte cu ficatei de pasare
2010 jurnalulanei.blogspot.com

Aveam cumparat mai demult un pachet cu linte, in ideea de a incerca o mancare; era prima data cand cumparam si prima data cand ma gandeam  sa gatesc linte.
Am tot amanat, pana cand am dat din nou in camara peste pachetul cu linte.
Am  cautat pe internet sa gasesc ceva mai deosebit, caci oricum nu stiam sa o gatesc, ma gandeam doar ca, probabil, se pregateste ca si fasolea uscata.
Si asa am si facut; am pus in apa o cana cu linte curatata, am lasat-o de seara pana dimineata, apoi am fiert- o in 3 ape ( asa facem si la fasole), dupa care i-am adaugat o ceapa tocata marunt, cativa catei de usturoi zdrobiti, o lingura- doua de pasta de tomate si un pic de ulei. Peste toata treaba asta am adaugat apa incalzita si am lasat-o sa scada in cuptor.

Ca garnitura am facut pe grill niste ficatei de pasare. Pentru decor i-am presarat patrunjel tocat.
Foarte gustoasa, insa cam grea pentru ficat, lintea aceasta :)
Nu stiu daca mai fac curand, si oricum daca mai fac o sa iau si linte colorata, am vazut ca exista :)

linte cu ficatei de pasare
2010 jurnalulanei.blogspot.com Linte cu ficatei de pasare

Daca aveti ceva retete mai bune si cu risc mai mic pentru ficat m-as bucura sa mi  le lasati  la comentarii.
Multumesc.

Azi nu mai fac nimic,caci am chef de plimbat, poate o sa colind si prin magazine, doar pentru placerea uitatului ca shopping n-am pe ce bani sa fac.

 A propos, este iar vreo zi a armatei? Caci ne-au innebunit elicopterele, de azi dimineata tot trec pe deasupra blocului... sunt frumoase, par noi si-s de culoare kaki,dar fac un zgomot infernal,  zici ca acum se prabusesc peste bloc... Doamne apara-ne!

O zi frumoasa sa aveti!
Ana

2 comentarii:

  1. Nici eu nu am pregatit ,nici o data linte si cum zici ca este grea la ficat.....nici nu am sa fac,al meu barbat este cu ficatul si sa fac doar pentru mine....nu ma risc!
    In legatura cu elicopterile...nu este nici o zi a armatei.....or fi cumparat de la americani si cum nu le putea aduce pe roti ,le aducea pe elice!!!! hi,hi,hi,hi!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai atunci nu face, noi si fasole uscata mancam asa de 2-3 ori /an desi e f buna si ne place, dar din cauza de greutate de ficat...
    Cat despre elicoptere, te pomenesti ca asta o fi treaba...
    Te sarut , multumesc de vizita si comentariu, te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...