Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 1 iulie 2010

Ciuperci umplute

O mancare, sper eu, sanatoasa si care nu te tine foarte mult langa cuptor, caci nu stiu cum e pe la voi,dar la noi s-a cam intors vara ( ceea ce nu imi prea place caci, in ritmul acesta, iar imi creste factura la curent electric... in fine...)





Ciuperci umplute:

INGREDIENTE:
- ciuperci;
- branza de vaci;
- [foarte putina ] telemea de vaca (  maturata de Huedin ne place noua);
- sunca de Praga ( 3 felii);
-cozile ciupercilor ( pe care le tocam marunt);
-marar tocat, frunze de patrunjel pentru decor;
-sare, ulei, piper, (hartie de copt : pentru ca sa nu le ardem tapetam tava cu un pic de ulei si hartie)








MDP
Se spala bine ,se curata ciupercile, apoi se taie "piciorusele" ciupercilor;
Se amesteca branza de vaci cu telemeaua de vaca, cu sunca taiata marunt cu mararul tocat si picioarele ciupercilor tocate marunt, saram, piperam si  umplem ciupercile cu acest amestec.
Apoi se dau la cuptor la foc potrivit spre mic.















Ana

2 comentarii:

  1. Ciuperci umplute? Daca ai sti cit imi plac!Cam tot la fel le fac si eu ,numai ca eu folosesc costita afumata.Super!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit, Janet! Si mama tot costita afumata le pune :) Multumesc frumos, si tie asemenea si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...