Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 24 iulie 2010

Astazi am gradinarit.

In balcon,si mai apoi in bucatarie,caci nu se mai putea sta de caldura ( balconul meu este inchis si esti in el ,cred ,aproape ca in sauna)
De ceva vreme tot imi propuneam sa raresc floarea de aloie, si mereu amanam; azi mi-am luat inima in dinti si-am rarit-o de nu s-a vazut! :D


©2010 www.jurnalulanei.blogspot.com

De fapt voiam sa transfer menta ( daa,da stiu, am zis de multe ori ca nu putem sa suferim menta,dar mi-am propus sa incercam din nou, in cateva sucuri racoritoare home made ) caci am cumparat zilele trecute un ghiveci din Kaufland.


©2010 www.jurnalulanei.blogspot.com

Evident,am mai facut eu si altele astazi,ca doar e zi de curatenie ,spalat, gatit, aranjat sertare si sertarase prin bucatarie :D


Photobucket

Photobucket

Photobucket


©2010 www.jurnalulanei.blogspot.com

Gramezi de borcane cu condimente si provizii pentru vara: ulei, faina( neagra si integrala) orez integral, bla-bla, de toate...

Degeaba am asezat,ca tot multe sunt!
In fine, pe racoare, poate in august, o iau de la capat cu asezarile prin camara si dulapuri, poate atunci imi iese ceva mai aromonios :))
Voi cum v-ati petrecut sambata aceasta super calduroasa?

Duminica placuta!
Ana

4 comentarii:

  1. Ce harnicuta ai fost! bravo!!!!
    Eu gradinaresc cu florile din balcon,aproape zilnic,imi sunt tare dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt la o prima vizita prin blogul tau si m-am hotarat sa zic buna-ziua si mai ales ca imi plac borcanasele tale. Brusc mi-am adus aminte ce vraiste sunt lucrurile prin camara si ca ar cam trebui sa ma apuc sa le organizez la un moment dat :)
    O zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, dna Tacha! Si pt vizita si pt cuvintele frumoase. Asa fac oamenii cu suflet bun,ca dvs,iubesc florile si le ingrijesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Kadiavsdutzu : bine ai venit!
    Ma bucura vizita ta, si cuvintele pe care mi le-ai lasat! Sunt sigura ca este si va fi bine organizata bucataria ta, evident ca mereu gasim ceva de facut, asa-s doamnele.
    Din pacate m-ai prins intr-un moment tare trist, la noi in familie a avut loc ieri o tragedie, nu mai am nici lacrimi. Dar,cu toate necazurile ma bucura ca ma vizitezi si ma urmaresti, am fost un pic de tot la tine si imi place blogul tau,esti binevenita cu mult drag oricand aici la mine,daca-ti face placere!

    O zi frumoasa si linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...