Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 2 iunie 2010

Premii de iunie si ...o leapsa

Eram aproape sigura ca nu voi mai onora nici o leapsa. dar asta imi place, si voi raspunde : 10 lucruri care nu imi plac.
Sunt cateva lucruri care nu imi plac in mediul blogosferic si apoi voi continua cu ceea ce nu imi place in general:
In lumea blogosferica ( si in cea reala):
1. Nu imi plac parvenitii / parvenitele tranzitiei ,gen cacaLina-jurista cu un blog pe care doar rudele ei de la tara il viziteaza :))  - care crede ca daca barba-su are bani si au vazut cateva tari straine  este doamna  :)))))))))))))))))))))) Bani au si manelistii ,si tiganii, si tot tigani/manelisti raman, banii nu te fac doamna, indiferent cati ai avea tot marlanca ramai,si  poti sa si fii rezident in alta tara ,daca nu ai cei 7 ani de acasa faci Romania de ras ( am vazut si din astea, tot in blogosfera), cum, la fel, nu esti licentiat in ceva daca faci scoala la tine in balcom :D;
2. Nu imi plac ipocritele care au pretentia ca daca sunt ortodoxa trebuie sa fiu presul lor! Puteti sa asteptati si chiar sa faceti coada! :D, si la fel nu imi plac mironositele din blogosfera, de aia si le-am dat afara din lista mea , si mai urmeaza o curatenie. Mie imi plac oamenii dintr-o bucata !

Din lumea reala (si de prin bloguri) :

3 Minciuna, de oriunde si indiferent de scop ( nobil:))))   )
4.Prostia;
5. Delasarea;
6. Falsa prietenie;
7. Trezitul cu noaptea in cap;
8.Oamenii fara cuvant,cei care promit,se lauda si apoi fac "FIIIIIIIIIIIISSS"
9. Betivii;
10. Pestele- bleah.

Acum premiile ( le postez doar pe cele noi,sper sa nu va suparati Cami  si  Victoria  )
Va multumesc pentru premii :)

Nominalizarile mele sunt:
Niko's blog; ( cu felicitari, stie ea de ce :D )
Agenda di Nico;
Bunatati simple;
Un ingeras de fata;
Cora;
Carmen-  Retete;
Bucataria Elenei
April ... si floricelele ei.
Tot dvs,doamnelor primiti si leapsa- si,desi m-ar interesa raspunsurile voastre,daca nu vreati sa onorati leapsa, va inteleg :)
Sa aveti o seara placuta!
Ana

6 comentarii:

  1. Nu ma supar deloc,cum as putea :)
    Cat despre primele 2 lucruri care nu iti plac..........sunt total de acord :))
    O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,draga :) He-he,deci suntem aoua, ce bine :* NB

    RăspundețiȘtergere
  3. cu placere,dar sa le postezzzzzzziiiiiiiiiii :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru premii(si astea si cele din mai)!Sper sa nu te superi dar nu iau lepse!Iti doresc un weekend minunat!
    Ps.daca stiam ca te lupti atita cu gogosile veneam cu placere sa te ajut,mai ales ca "slabesti mincindu-le"(hi,hi,hi)!!!Te pup!xxx

    RăspundețiȘtergere
  5. In nici un caz nu ma supar, am si spus ca nu e bai daca nu luati si leapsa :)
    Va astept la gogosi cand fac data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...