Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 26 iunie 2010

Cata ignoranta...

din partea mea, evident!
Azi am facut plimbari dupa plimbari...inca de dimineata.
Am iesit la muzee, mai intai la MTR ( Muzeul Taranului Roman) si apoi la Muzeul Satului. In primul era targul mesterilor maramureseni,unde nu era nici urma de mesteri,ci doar tarabe cu produse bio; asa incat am pozat in locul cergilor si al oalelor de lut,carnati si tot felul de branzeturi :D


paine cu cartofi...10 ron ( nu ne place, nu am cumparat )

prajituri...( piei ispita! )


"placinte maramuresene cu branza ceapa si marar", 5 ron bucata( ceapa fuuuugi,noroc ca nu imi place)

ce am cumparat? Cateva ceaiuri bio si saculeti cu lavanda pt haine:



©www.jurnalulanei.blogspot.com
La Muzeul Satului mi s-a descarcat acumulatorul ( a devenit un obicei sa nu il verific inainte de a pleca la plimbare :(  asa incat nu am nici o poza, dar puteti sa mergeti si la unul si la celalalt, si maine mai sunt deschise targurile.

Dupa muzee am ajuns in Auchan, unde mi-a casunat pe niste cupe micute si roz de inghetata, o sa vi le arat eu dupa ce iesim din post si torn o inghetata pentru ilustrare!

Ei bine, ignoranta mea?

Inca de dimineata am observat ca toate mijloacele ratb si toate institutiile care ne-au iesit in cale aveau drapelul arborat... intre muzee si Auchan m-am mai uitat odata in calendar sa vad ce zi este... 26 iunie......ce sarbatoare e domne' azi?
Pana la urma, ca sa imi satisfac curiozitatea am intrebat o doamna vatmanita.
Raspunsul: Este Ziua Drapelului!
Oh,da, ignoranta esti Ano, nici ziua drapelului nu o cunosti! Rusine sa-ti fie! ( teama mi-e ca pana la anul uit iar, ce sa imi incarc eu  memoria cu patriotisme d'astea?....... :(

Oricum, plimbarile mi-au ajutat tare mult,am venit asa de obosita incat si daca ar fi sunat telefonul ( pentru vesti nu tocmai bune) nu cred ca il auzeam, am adormit imediat ce am pus capul pe perna, si m-am trezit acum, postez articolul acesta si apoi din nou la somnel, ceea ce va doresc si voua!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...