Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 26 mai 2010

Premii noi-noute !

Daruite mie de o doamna pe care o admir foarte mult, doamna Elena, careia ii multumesc pentru bucuria pe care mi-a facut-o premiindu-ma!
 Multumesc din suflet,draga doamna Elena,sper ca acest buchet de flori sa va bucure tot ata cat m-au bucurat pe mine premiile daruite de dvs.
Si acum premiile:
pe care eu le trimit catre:

Mariana;
Cora
Danna
Daniela
Loredana
Carmen ( Retete)  imi cer scuze ca nu pot sa dau link dar nu se incarca pagina,doamna Carmen

Va doresc o dupa amiaza placuta!

Ana

6 comentarii:

  1. Ana, iti multumesc mult pentru acest buchet splendid! Dalia (Gherghina) este o floare foarte frumoasa, iar buchetul acesta este ca paleta unui pictor, multe nuante si culori. De fiecare data primesc cate o surpriza placuta de la tine, care-mi umple sufletul de bucurie. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca va place! Cu mult drag. Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult!
    Sa ai o zi insorita si placuta!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana,am venit sa-mi ridic frumoasele premii,dar nu potcopia,dar mai vin eu!
    O zi placuta si cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  5. OOOOOOOOO dece?:(( mai incearca si daca tot nu poti ti le trimit cand ma intorc de la servici pe mess, Te pup o zi frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Venit, vazut, preluat! Multumesc! O vineri superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...