Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 mai 2010

Inainte de Post

Va spuneam ca am avut in vizita niste prietene dragi cu fetitele.

Am vorbit de-ale noastre,am ascultat muzica , fetele ne-au distrat cu ghidusiile lor, una este in clasa a 4-a iar cealalta are un an si jumatate :XXX, ne-am simtit bine, si am uitat pret de cateva ore de vremurile acestea urate pe care le traim, de greve. de spargatori de greve, de orice!!!

Mama ne-a pregatit niste sarmalute in foi de vita,  care au fost pe gustul tuturor :) Mici-mici  de tot si light - cu iaurt! :D



Am avut si desert: tort de inghetata dietetica, o reteta noua, pe care o mai facusem deja odata pana sa am musafirele mele dragi pe la mine :)

pozadeprezentare




Nici nu spui ca e facuta in casa, asa de buna este! Nici un ac de gheata, nici urma de amareala desi e facuta doar cu fructoza si  ness, cacao si esenta de vanilie!



Nu voi face tare des,pentru ca e destul de costisitoare,dar atunci cand o sa vreau inghetata buna- reteta aceasta o voi face!  In 3 straturi : unul cu cacao, al doilea cu vanilie si al treilea cu ness, iar deasupra -ca decor- un fruct, la mine- capsuni.
Delicioasa!







Merge tare bine si in fata calculatorului, lecturand blogurile favorite :D

tort de inghetata dietetica

Am mai  avut un desert,dar acela poate fi prezentat si dupa ce incepe Postul Sfintilor Apostoli, adica dupa ziua de astazi :)

Post cu folos duhovnicesc celor care il tineti, si o saptamana usoara, tuturor!
Ana

PS. Ah, am uitat, am si o dedicatie speciala pentru Karina ( se stie ea care :D )... daca va place si voua , e si pentru voi :)


Asculta mai multe audio Muzica

5 comentarii:

  1. Deci cu inghetata m-ai dat gata...si ness , si cacao...deci e visul meu...si arata demential...reteta ai pe undeva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne-ajută, Ana!
    Ai un blog tare drăguţ, imi place la tine! :)
    Şi tu să ai un post cu binecuvântări şi bucurii de la Domnul Sfântul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, bine ai venit! Multumesc pentru cuvintele tale frumoase, ma bucur ca iti place la mine,inseamna ca ma vei mai vizita :) Si mai esti si sibianca de-a mea! Te voi vizita si eu! Doamne ajuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles , Anuska...eu nu am messul deschis , ca nu mai e voie aici la lucru , insa mi-a aparut mesaj de la tine in mail...si poti sa imi scri pe adresa de mail .Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...