Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 2 mai 2010

Din nou premii ( dragi si frumoase! )

Zilele trecute,doamna Elena m-a premiat din nou, si tare m-am bucurat! :) Va multumesc frumos, draga doamna! :)
 Permiteti-mi sa va daruiesc si eu un buchet de flori,virtual:


si sa va urez o saptamana placuta si usoara!


Premiile sunt acestea:


Anca
, o tanara doamna care a implinit , de curand un an de casnicie ( multi inainte, va doresc!) mi-a facut o reala surpriza cu un premiu AICI.

Multumesc frumos, tanara doamna! :)   ( buchetul  de mai sus este pt tine cu felicitarile mele pentru primul vostru an de casnicie! La cat  mai multi intru Hristos!)

Pe langa premiu, de la Anca am mai primit si leapsa:  - sa fac o lista cu 10 lucruri care imi plac.

Iata cele 10 lucruri care imi plac:

1. sa fiu cu cei dragi mie;
2.florile, le ador!!!
3. sa calatoresc ( tot cu cei dragi mie)
4. plimbarile ( chiar si prin ploaie :D )
5. sa fac fotografii
6. sa ascult muzica;
7. slujbele Bisericii
8. inghetata  si cafeaua de dimineata :D
9. sa imi fac meseria!
10.sa ajut ( atunci cand imi sta in putinta)

Premiile merg mai departe la toti cei din listele mele de bloguri!
Sa aveti o saptamana asa cum va doriti!

Ana

3 comentarii:

  1. Buna Ana,
    n-am primit nici un mesaj pe mess. Daca e ceva urgent te rog sa-mi scrii pe mail nicoletacintar@yahoo.com
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, iti multumesc din inima pentru acest cadou. Buchetul este superb, culorile sunt minunate si parca exprima starea mea putin melancolica in aceasta perioada. O saptamana frumoasa si daruita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nultumesc, Niko :)

    Cu mult drag,doamna Elena,ma bucur ca va place! Multumesc si eu! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...