Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 29 mai 2010

Din nou... plantutele mele aromate !

Nu stiu ce stare aveti voi,dar eu am un plictis ( ca sa ma exprim eufemistic ) total; si asta atunci cand vad atata brambureala si ,as zice chiar ploconeala in fata sultanului: uite greva, nu e greva!
Din fericire, la noi in scoala, nici un director nu a facut nici cea mai mica presiune asupra noastra, nici unul nu ne-a amenintat cu nimic, au contraire sunt si ei in greva, dar ce vad pe la tv, ce citesc pe bloguri imi provoaca o greata care nu trece cu lamaie.
Noua, celor din scoala , ne vine greu sa credem ca atata de multa lasitate,  atata lene ( stiti ca unii sparg greva de... lene? ) sunt posibile doar din cauza unui agramat care pretinde ca e ministrul invatamantului si se exprima cam asa :" foarte pozitiv"!!!

In fine, sa trecem peste... fiecare cum poate... Habar nu am ce-or mai pricepe elevii,caci ei sunt cei mai aprigi judecatori...

Am avut azi in vizita 2 prietene cu fetitele, poate va voi arata cu ce ne-am "ingrasat" intr-un post viitor...
Iar dupa ce fetele au plecat ( toate 4)... ce sa fac? "Gradinarit" :))
Sper ca nu mi-am stricat aromatele, dar le-am transferat in ghivece si jardiniere, caci nu mai suportam sa le vad in ambalaj de apa plata la 5 kile.
Nu stiu daca multi iau (aproape) ultimii bani din casa pentru a cumpara jardiniere, dar eu asta am facut. :D Mai am bani doar de 2 bilete de tramvai pt maine la biserica si de Pomelnic .

Ardei,busuioc, cimbru,coriandru si rozamarin :



opartedincondimente















Imi doresc foarte mult sa nu le pierd din cauza transferului ...

Hmm...
Cu speranta de mai bine,
Ana
PS  A propos,,, vizionati Eurovision? :D

7 comentarii:

  1. Oh, eu am fost cat se poate de "scarbita" de acest ministru, dar si de reactia unora la aceste momente. Ce bucuroasa am fost cand am descoperit ca am fost pe aceeea;i lungime de unga cu gradinaritul. Si eu am facut rarirea plantelor aromatice, insamantarea altora noi, transferul altora sau eliberarea ghiveciului in care a vietuit macrisul. Singura durere este ca nu am rozmarin. Nu am gasit seminte, nici plantute sa rasadesc si sunt amarata din cauza asta. Incolo am de din toate: bucuioc, oregano, creson, patrunjel (2 soiuri), lamaita, ardei iute (3 -4 soiuri), maghiran... sper sa nu fi uitat ceva prin vreun ghiveci. Un wekend cat se poate de placut in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu plante in balcon, dar a trebuit sa renunt la ele cand am adoptat o pisicuta, pentru ca are o placere deosebita sa le smulga din pamant.
    Asa ca ma multumesc cu cele uscate. Din cand in cand mai culeg recolta de la mama de pe balcon, unde mi-am exilat plantele.

    Apropo de greva, nu stiu daca exista sanse sa se rezolve ceva. Insa oamenii nu inteleg cat e de greu sa traiesti dintr-un salariu de profesor si de ce este important ca oamenii acestia sa aiba salarii decente. Cam uitam rolul educatiei, pentru ca fotbalul si manelele constituie valori unanim recunoscute.
    Am fost si eu profesoara candva, asa ca stiu cum poti muri de foame pe baricadele invatamantului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos,doamna Elena! Asemenea si dvs. Sa stiti ca nici eu nu am reusit sa gasesc seminte de rozmarin, dar am gasit in Kaufland deja plantat, intr-un ghiveci foarte mic, nu stiu daca va face mai multe tulpini sau ramane numai aceasta, deocamdata nu am rupt deloc din el caci e tare micut, cu o sg tulpina. Nu a fost chip sa gasesc seminte nicaieri, si,din ce am citit,am inteles ca se "prinde" cam greu, la cat de experta sunt eu poate nici nu reuseam. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cat despre greva si situatia astaaaaaaa, nu mai zic nimic... este inutil!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lady Io, bine ai venit pe blog!Multumesc pt comentariu! Ai dreptate in tot ce spui! O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi pare rau pentru situatia creata si sper totusi sa se rezolve ceva. Ma rog sa se rezolve!
    Te pup si spor la gradinarit! Pentru o incepatoare te descurci foarte bine. Simt si plantele ca le iubesti atat de tare incat iti cheltui pentru ele si ultimul banut:)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Niko, esti foarte draguta!Cu greva.... cum o vrea Dumnezeu! Te pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...