Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 20 aprilie 2010

RUG ( RETETA ARABEASCA )

Reteta aceasta o am de la o mamica ( nu de la clasa unde sunt diriginta,ci de la alta clasa), o doamna casatorita cu un arab ( cred ca iranian).

De foarte multe ori, mama imi reproseaza ca sunt "prea prietena" cu elevii mei si cu mamele lor...oricum, mai bine prieteni decat dusmani, nu? :)))

Ei le spun acestor chiftele "rug",si asa le voi numi si eu.

Rug

Iata reteta:

Ingredientele:

- 1/2 kg carne de vita tocata;
- 2 rosii tocate marunt;
- 2 cepe tocate;
- un ou;
- 1 legatura de patrunjel tocat,sare, piper.

MDP.

Amestecam carnea cu legumele, dupa care formam cu mana chiftele mai mari, pe care le "tasam" ( le aplatizam) si le punem in grill pentru a se frige. Trebuie sa arate ca niste snitele mai mici.
Se servesc cu orice fel de salate. ( dupa gustul fiecaruia)

Rug

Pofta buna!

Ana

14 comentarii:

  1. Oh, mi se pare ceva foarte bun si la dieta, mai ales langa o salata! Eu, apropo de condimente din acea zona, i-as pune si ceva baharat. Mai ales pe gril ar fi si foarte aromat. O saptamana interesanta, Ana.
    Nu mai stiu daca am apucat sa te felicit, dar de doua ori nu strica, nu? Felicitari pentru reusita profesionala, dar si pentru cea de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,doamna Elena pentru tot :)
    Sa stiti ca si eu ma gandeam la ceva condimente specifice, dar nu le prea stiu, si nu am stiut ce sa ii adaug,va multumesc pentru sugestie,daca viitoare le pun baharat, am sa cumpar,caci acest condiment imi lipseste. O saptamana placuta va doresc si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm ... fara ou se poate adapta perfect la ziua de proteine dieta Rinas ... o sa incerc si eu ... da oare de unde sa cumpar baharat ? ca eu nu le am cu mancarurile astea arabesti ... o intreb si pe Elena ...te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Tunde, eu am un plafar in zona casei foarte bine aprovizionat si daca nu gasesc acolo incerc la Mall- ul din cartier,caci acolo au un magazin bio cu de toate, de la germeni de tot felul la n soiuri de linte si zeci de condimente...si daca nici acolo nu gasesc sigur gasesc in Afi Palace Cotroceni :) Cauta la plafar sau in mall uri, pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se par tare usor de facut si apetisante...seamna cu un snitel , intradevar....cred ca s-ar preta , iesind din sfera arabeasca , si la o carne de pui...ma gandesc...e o idee buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dap, Ana, cred cs merg cu pui, ia sa "amalgamezi" matalutza ca siguuur iese ceva bun-bun. O zi frumoasa si usoara, la noi ploua si e tare innorat. Vara-mea zice ca la ea nu ploaua, si ea e 2 cartiere...mai incolo :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. O ! musai sa incerc si eu !
    Apetisante!
    Seamana cu plescavita!?!

    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. aaa, nu stiu cum e plescavita, pui reteta ,te rog cand ai timp? pupici si NB ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,da sigurrr !!! sper sa ajung in timp util acasa!Te pup si somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mmm!! Ça ouvre drôlement l'appétit toutes ces fabuleuses photos:)) xxx

    RăspundețiȘtergere
  11. Merci ,ma cherie Lexibule, je vous embrasse fortement! :XXX Bonne soiree Bisous :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pare delocioasa, atat ca daca stiti reteta de la cineva din Iran, mancarea nu e arabeasca, ci iraniana, pentru ca Iranul e o tara musulmana, dar nu araba.
    Cat despre reteta, am s-o incerc. Felicitari pt blog.

    RăspundețiȘtergere
  13. Reteta seamana cu cea de hamburger. Oricum ceva asemanator am gatit si eu. E delicioasa si foarte sanatoasa. Sper ca nu vs suparati daca va spun ca, daca reteta o stiti de la sotia unui iranian, reteta nu e arabeasca, pentru ca Iranul e o tara musulmana, dar nu araba. Toate cele bune,

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, Maria! Omul cat traieste invata! Sper ca ai votat :)
    Sa imi spui daca ti-au placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...