Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 30 aprilie 2010

Friday Flowers si leapsa de la Ana

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

30 aprilie 2010

30 aprilie 2010

... in curtea bisericii...

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la Mister Linky; in acest fel cei care doresc va pot vizita.



Va astept in fiecare vineri!


Si acum... leapsa de la Ana- Maria



1. Copiaţi imaginea pe blogul dvs.

2. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi.

3. Daţi leapşa /premiul mai departe către 10 bloggeri care vă luminează ziua.

Imaginea am pus-o, cred ca se vede... :D
10 lucruri care imi plac:
1. sa fiu cu cei dragi mie;
2.florile, le ador!!!
3. sa calatoresc ( tot cu cei dragi mie)
4. plimbarile ( chiar si prin ploaie :D )
5. sa fac fotografii
6. sa ascult muzica;
7. slujbele Bisericii
8. inghetata :D
9. sa imi fac meseria!
10.sa ajut ( atunci cand imi sta in putinta)

Leapsa merge mai departe la:

Loredana- mami de 2 printese( cand o avea ea timp )
Cora;
Flori - Bucataria Portocalie;
Dna Elena Toma ( daca doreste dansa sa raspunda si nu a primit leapsa inca);
Dna Tacha - Cutiuta cu iluzii;
Mariana- Bunatati simple
Leo- Secunde;
April;
Danna (Danna's blog)
Nico ( Agenda di Niko)
( Cei care au primit deja leapsa nu trebuie sa mai raspunda inca o data, dar in mesajul leapsei era bloggeri care va lumineaza ziua )
Un sfarsit de saptamana excelent! ;)

Ana

11 comentarii:

  1. frumoasa postare, frumoase flori si, mai ales, frumoase ganduri!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos si pt vizita si pt comentariu! O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place ca esti draguta ca intotdeauna si te gandesti la mine.
    Te pup! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. se poate altfel? Intotdeauna :) Va sarut, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaaaa, si raspunzi daca vrei tu si daca si cand ai timp si chef. pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Te asteapta un premiu la mine pe blog!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Ana!stiu eu pentru ce si de ce !!!
    O seara placuta si zile frumoase de primavara!
    Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos, Anca! Mi-ai facut o reala surpriza! o seara placuta, sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu iti multumesc,draga mea Mariana... pt tot inclusiv pt ce ai inteles tu :) Te sarut cu drag, un sfarsit de saptamana placut si odihnitor sa ai! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana,am revenit(aveam treaba la cuptor...)
    Voiam sa te felicit pentru cele 3oo persoane interesate de frumosul si placutul tau blog!!!
    Tot asa si pe mai departe...adica sa ne incinti cu ce ne oferi tu!

    RăspundețiȘtergere
  11. ahaaaaaaaaaa, eu credeam altceva :))) Multumesc frumos, harnicuto! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...