Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 25 aprilie 2010

23 APRILIE 2010- HRAM SI UN AN DE LA SFINTIRE

Vineri ( de Sf Gheorghe) a fost hram la Biserica ISU si,de asemenea un an de la Sfintire.

Hram ( Sf Gheorghe )

Mai multe fotografii si impresii ,mai tarziu.

Later edit.

A fost frumos, desi cam frig, am avut cinstea sa il avem printre noi pe Ps. Ciprian Campineanu care ne-a binecuvantat pe fiecare in parte.
Acesta este una dintre cele mai dragi biserici la care merg, cu Parinti minunati,blanzi ,cu har, si cu o rabdare de ingeri.
Desi am biserici mai aproape decat aceasta, aici merg intotdeauna cu mare drag , si ma intorc acasa plutind de bine.

Dupa slujba a urmat masa pentru credinciosi la care au fost invitati toti cei prezenti; s-au servit fasole si peste, eu nu ma prea "omor" cu nici unul dintre aceste feluri,insa cu siguranta au fost gustoase, precum vedeti au fost pregatite la popota, iar mancarea gatita in vase mari e mereu gustoasa.

Las fotografiile mai departe, mi-a cazut "fisa" cam greu pentru film, nu e cine stie ce, dar am vrut sa am o "bucatica" de Hristos a Inviat , cantat la aceasta biserica draga.


hram2

hram3

hram4

hram7

hram2

hram5

hram6



Ana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...