Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 28 martie 2010

Vin Floriile cu soare si soarele cu Florii...

Parca asa spunea Alecsandri....

Ei bine, nu stiu ce fel de soare o fi pe la voi,dar la noi sta sa ninga...de fapt a inceput sa ploua acum cateva minute...

Dar nu conteaza, la mine in suflet e bine si soare, parca nici asa ragusita nu mai sunt si nici nu ma mai doare rau in gat, sper insa nu ma re-apuce,caci am plecat imbracata doar cu un pulover de primavara  la biserica, caci deh, la ce vreme frumoasa a fost ieri,de unde sa stiu eu ca ies aburi din gura, azi?

Oricum...

LA MULTI ANI ,MAMA cu sanatate si multe bucurii,azi in Zi Sfanta a numelui tau! Sa dea Domnul sa te am langa mine tot timpul sanatoasa si voiasa! Te iubesc mult! :X

La multi ani de Florii, mama!

La multi ani de Florii, mama!

La multi ani... mie... :P( este si ziua mea de nume) si tuturor celor cu nume de floare!
Sa fim iubiti si sanatosi! ;)) sau invers !
Ana

Later edit.

Am avut si dulciuri,azi... se vede ca-s pregatite de mine, la ce talente culinare am... :))

de Florii

Pentru mine am facut salata de fructe ( cu totul alte fructe decat cele pe care le puneam in mod obisnuit la salata)

Salata de fructe

Salata

Pentru mama si eventualii musafiri am pregatit fooooooarte repede o placinta cu mere, cu foietaj cumparat din Billa, cateva linguri de zahar brun si un pic de scortisoara.

Am gustat si eu,delicioasa, cam satioasa dupa parerea mea... insa salata de fructe este savuroasa, mamei i-am pus si un strop de frisca, probabil merge adaugat si cu un strop de cognac...

placinta

Placinta

Astfel am inaugurat astazi tava din ceramica pentru tarte cumparata - de unde altundeva decat-  din ....daaa, din Ikea :))

O Saptamana a Patimilor cu mult folos duhovnicesc!
Ana

PS.  He-he, am primit si cadoul  =))

cadoul

14 comentarii:

  1. LA MULTI ANI !!!
    Multa sanatate si cele de folos spre mantuire, amandurora !
    Pupici !>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani!tie si mamei tale si sa fiti iubite,sanatoase si fericite!Sarbatori fericite!xxx
    PS.Florile sint superbe;parca simt mirosul narciselor numai uitindu-ma la poze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim asemenea,Andreea! :) >:D:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Drumul vietii tale sa fie presarat cu flori: ghiocei ca sa iti pastrezi sufletul tinar si curat, trandafiri ca sa fii vesnic iubita si margarete pentru a-ti aminti mereu sa zambesti!
    LA MULTI ANI tie si mamei tale dragi!

    Ana nu stiam ca ai nume de floare!asa este???

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumooooooooos, Mariana! Multumim, te sarutam si noi!Sa dea Dumnezeu! Da,da am nume de floare ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Anuca!
    Sa ai multi, fericiti si binecuvantati ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa dea Domnul! Multumesc, Liliana :)Sa ai o saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani..Ana..tie si mamei tale..tot ce va doriti sa se implineasca!!
    O saptamana buna si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Anuska , cu intarziere va urez si eu , mamei tale si tie , LA MULTI ANI si sa fiti sanatoase cu numele!
    Frumos cadoul tau si placinta cu mere mi-a lasat gura apa!
    O saptamana cu realizari iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei , mi-ai facut pofta.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. Danna draga iti multumesc si te sarut :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana, multumesc frumos, asemenea si tie, te sarut :*

    RăspundețiȘtergere
  13. helene 25 bine ai venit pe blog! Iti multumesc, ai o portie virtuala cu drag :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...