Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 20 martie 2010

Despre o nominalizare

Sergiu a nominalizat blogul meu la categoria "blogul saptamanii", o tema proprie lui, lucru care-mi face o deosebita placere, si pentru care ii multumesc!


 In alta ordine de idei,cred ca ati remarcat ca iar am schimbat templetul :D
Imi place,insa nu la fel de mult ca Minima, la care revin mereu, dar-deocamdata- voi mai ramane cu acesta pana ma plictisesc de el; imi place caci e simplu, niciodata nu mi-au placut complicatiile, nici macar in materie de (web)design.
Altfel,ca si voi , sunt sigura, sunt in mare viteza cu curatenia de Paste, pe care abia azi o incep, si va debuta cu aruncatul maldarelor de hartii si hartiute , tabele si tabelase de la scoala, pe care , din lipsa de spatiu in dulapul de la serviciu le mai aduc si pe acasa, dar m-am saturat asa ca le voi arunca cat-colo!
Apoi, am o perioada super aglomerata, care cred ca va fi asa cam pana la vacanta de vara, datorita si din cauza ( ;))  )  mai multor factori printre care si o amenintare cu RODIS ( o inspectie venita la toate materiile  , pentru toate cadrele didactice) care planeaza deasupra capului nostru intrucat se pare ca nu am mai fost "calcati" de ea de prin 2000...
Nu am nici o teama,in general ma cam lasa rece inspectiile astea, dar stresul exista in scoala si te afecteaza oricat de neafectata ai vrea sa ramai, plus niste planuri personale care- acestea :D ma streseaza caci le vreau reusite la superlativul absolut :D
E destul de greu sa te vrei perfectionist in zilele noastre,  dar "asta e..."

Acum va las caci trebuie sa fug la hipermarket pentru cumparaturi "ordinarescu"( de sfarsit de saptamana, si pentru cel putin o saptamana, cea care vine)
Va doresc un sfarsit de saptamana excelent si cu mult spor la treburile gospodaresti!

Ana

Si pentru ca mi-a placut foarte mult fotografia de la Friday Flowers a Unui copil , v-o daruiesc si voua si chiar va invit sa vedeti ce fotografii extraordinare gasiti la Toby ! MI-NU-NA-TE!!!


credit foto
... si o melodie pentru toti oamenii care se iubesc si pentru Cineva :D

Asculta mai multe audio Muzica

8 comentarii:

  1. Ana te felicit!
    Spor la dereticat,scoala,cumparaturi si restul sa iasa cum iti doresti tu!
    Sint alaturi de tine cu mult drag!
    Blogul tau arata foarte bine!
    Liliacul e superb!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, scumpa mea! Si tie mult spor,caci te stiu eu,esti o harnicutza! Te pup cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana: foarte frumos noul template.

    Spor in toate si mai ales la scoala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa dea Domnul! Multumesc frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari de nominalizare!
    Templateul este tare fain si toate care le-ai avut pana acum mi-au placut!
    Spor la treaba , Anuska! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Ana! Cum a fost la iarba verde? asteptam cu nerabdare impresii si ,bineinteles, poze :P
    Somn usor :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da, rodis am avut si noi acu 2 saptamani. si tot din 2000 nu au mai fost. mutla bafta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...