Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 26 martie 2010

... de post: paste bio integrale cu ciuperci si ardei iute

Zilele trecute am avut treaba in centru,nu singura ci impreuna cu o colega...si am plecat ca doamnele ce suntem :)) cu taxiul ( aveam ore amandoua,si trebuia sa nu cumva sa intarziem...); nu am rezolvat nimic din ceea ce ne propusesem,caci asa-i la noi - multa birocratie...,iar la intoarcere ne-am oprit ca fetele sa ne uitam de ceva "bluzite" ( daca se poate mov, ca flacara =)) )

Nu am gasit nici bluzite,dar ne-am oprit si pe la Prosper, eu voiam sa imi cumpar tinctura de propolis- de la plafar- tot pentru raguseala si durerea din gat, ea cauta un cadou pentru fata nasei ei...

Hmm, asa de aprovizionat este domne' acel plafar, cu de toa-te!
Cand le-am vazut am zis pe loc: le iau, din acestea inca nu am incercat... N, colega spune: daca tie iti plac, cumpar si eu...
Mda,deci astepti sa vezi daca nu latru si apoi cumperi si tu, i-am zis distrandu-ne de- ai fi zis ca ne rezolvasem toate problemele, pastele ne lipseau...

Eh, azi am sfatuit-o sa le cumpere linistita nici ea, nici sotul (si daca ii da si fetitei- desi nu cred pentru ca-i prea mica pentru paste) nu vor latra.

Am vrut sa le fac simple doar cu ardei tocati si mult patrunjel,doar ca am descoperit ciupercile in frigider, si, de teama sa nu se strice, le-am scos si le-am pus in paste ( ele erau cumparate pentru o tocanita cu mamaliga, dar cu programul pe care l-am avut si saptamana aceasta nu am mai avut cand sa le gatesc...va urma :D)

paste

INGREDIENTE:

- o jumatate de pachet de tagliatele integrale bio;
- 4-5 catei de usturoi;
- o ceapa;
- 250 gr. ciuperci proaspete;
- o lingura de bulion (sau paste de tomate);
- 2 ardei iuti rosii;
- sare,piper, ulei de masline, busuioc uscat.


paste integrale bio

MDP:
- punem pastele la fiert intr-o cratita cu un pic de ulei;
- in alta cratita punem ulei de masline, ceapa taiata marunt, usturoiul taiat marunt, apa cat sa le acopere,silasam sa atinga punctul de fierbere, apoi adaugam bulionul, ardeiul iute maruntit si lasam totul sa fiarba; intre timp curatam si spalam ciupercile, apoi le adaugam in cratita cu ingredientele maruntite.
Cand sunt fierte pastele le scurgem de apa si le dau sub un jet de apa rece, apoi le adaugam peste cratita cu ingredientele maruntite, presaram busuioc si dam la cuptor pentru  aproximativ10 minute ( depinde de cuptor...)

Mare filozofie :))

Pofta buna!

paste bio

Ana

4 comentarii:

  1. Ana,arata tare bine!Vai nu mai pot!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, au fost bune, am vrut de fapt sa fac altceva si am constata ca uitasem de ciuperci in frigider,,,ele erau pt o tocanita pe care nu am mai avut timp se o gatesc...va urma. Am si pt tine o portie virtuala
    Imi place cum s-a asezat blogul tau,acum se vede bine, pupici , NB

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana,ciuperci,cascaval si carne daca am e totul lapte si miere.Am mai spus-o de multe ori;trei c-uri!
    La's ca au fost si asa tare bune am gustat din portia virtuala!Multumesc!

    Cit ma bucur ca se vede bine!
    Astept totdeauna sugestiile tale!

    Pentru miine in zi mare de Sarbatoare,toate cele bune tie la Doamna Mama si la ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mult drag,Mariana scumpa.
    Multumesc din suflet, este ziua noastra maine, a mea si a mamei, nu si a doamnei mama lui C ;))

    Te pupam, si daca ai sarbatoriti maine, La multi ani cu sanatate din partea mea, si chiar daca nu ai :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...