Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 2 martie 2010

DE-ALE ZILEI...

De fapt,de-ale zilelor...
Am mai bine de o saptamana de cand bolesc...ca de obicei,am mers la nani sanatoasa,si m-am trezit racita cobza. Dupa ce m-am doftoricit dupa ureche cam vreo 4 zile ( si aproape ca eram ok) am fost la curs ( sambata)[ caci fac alt curs de formator ,de data aceasta la specialitate si nu pe dirigentie, dupa absolvirea caruia voi putea "forma" studenti la practica pedagogica( sac:)) ] in pantofi,caci afara parea frumos si primavara, iar la iesirea de la curs ploua cu un vant rece-rece; m-am udat pana la piele,iar duminica am stat numai in pat- nici la biserica nu am mers, aproape fara voce total si cu tuse de magar speriat de bombe. Si rau,rau ,tuseam pana la voma, temperatura insa nu depasea 37,5, doar ca la un moment dat ( dupa o discutie destul de lunga cu o amica) ma loveste paranoia si incep:... dar daca...cumva...am gripa aia...de ce tot nu imi trece( deja luam,tot dupa capul meu,si pentru ca il gasisem in cutia de medicamente a casei- modafen) terminasem aproape o cutie de tantum verde+ paracetamol sinus cat cuprinde!!!

Ieri ma trezesc cu noaptea in cap.desi aveam scoala de la o ora rezonabila, si dau sa imi fac toaleta de dimineata........durere, ziceai ca toata noaptea trecuse peste mine un tractor plin cu pietroaie, absolut toate oasele ma dureau si pareau bucatele deslanate!!!

Imediat apoi pun mana pe telefon si o sun pe dr. de familie; ii zic toata tarasenia,inclusiv paranoia, ea rade si imi zice: "nici nu exista gripa aceea, este o gripa obisnuita, dar stati linsitita va spun ce sa luati,5 zile consecutiv si veti fi bine, va asigur."

Da, am o doctorita desteapta,asta e clar, sunt in a 2 a zi de antibiotic- fromilid 500- si ,desi inca tusesc,dar mai ca magarita, si tot nu-s perfect bine,sunt incomparabil mai bine decat ieri pe vremea aceasta.

In afara de gripo-raceala asta ce-o fi, ziua de ieri a fost tare frumoasa: flori, martisoare, La multi ani, toate insa fara pupici ca, deh, la cum aratam mi-a fost foarte usor sa "scap" de pupaciuni. Eu nu sunt genul acela pupacios, doar pe mama o sarut la orice ora si fara nici un motiv,in rest nu imi place deloc,si ma feresc cat pot de mult de "operatiunea" aceasta :D

Iata cateva din martisoarele de ieri, nu cele de la copii, acelea-s pungi intregi si de regula "le marit" ( a se citi- le dau mai departe) pastrez doar cateva in fiecare an, de amintire... ci de la oamenii cei mai dragi mie :)
Si ...flori, astea imi plac cel mai mult, le ador :X

de la cei dragi

1martie

zambile

zambila roz

de-ale zilei

1 martie al vostru cum a fost?

Ana
PS. Ziua de ieri mi-a mai adus ceva bun:  doi prieteni noi la casuta cu "persoane interesate" Bine ati venit pe blogul meu,dragelor :)  Doar un copil si Ruxiralu :)  [acum am 274 de prieteni,yupiii ]

13 comentarii:

  1. Sanatate multa, draga Ana ! Pe mine o raceala din asta m-a tinut vreo doua saptamini... eu am fost mai smechera ca tine, m-am doftoricit dar n-am mai sunat si la doctor... Foarte frumoase martisoare (astea imi lipsesc primavara, ca aici n-au asemenea obiceiuri) iar florile, hmmm, florile sint superbe... astept 8 martie sa primesc si eu...
    Pupici si sanatate ! Aaa, ai grija, pina pe la jumatatea lui martie, iti recomand cu caldura cizmutele nu pantofii, vremea e inselatoare si ne pacaleste...

    RăspundețiȘtergere
  2. O primavara cat mai frumoasa iti doresc, Ana! Sa te faci repede bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Inscrie-te pe http://groups.yahoo.com/group/publicitatenecenzurata
    Poti sa postezi mesaje cu linkul catre blogul tau fara ca respectivul mesaj sa fie cenzurat. Grupul se vrea a fi unul unit, in care membrii sa se ajute unii pe altii prin accesarea linkurilor. Deci cu cat suntem mai multi, cu atat mai multi vizitatori vei avea pe zi.
    Grupul nu este unul care vrea sa faca trafic nerelevant. Recomandam fiecaruia sa citeasca ce posteaza ceilalti si, eventual, sa comenteze, pentru ca si ceilalti fac la fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca esti mai bine,Yupiii!
    Dragalase martisoare!
    Mie mi-a adus 1 Martie,o tastatura noua ca cea veche nu voia sa scrie deloc!Am comandat-o neagra ca cea vesche era alba si zic sa mai schimb,da imi pare parca rau ca am zis sa fie neagra!!!
    Da e totusi dragalasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. 274 pana cand mai toti elevii 'nostri o sa aiba si ei blog-uri ... atunci 2740 ... :)


    Be well !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt racitura...
    Sanatate iti doresc, la fel cum, desigur, imi doresc si mie ! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate, Daniela draga, iti multumesc pentru sfaturi si urari! Daca as putea ti-as trimite eu martisoare,si tie si printesei tale Pupici si multa sanatate va doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, asemenea Cora draga, deja ma simt muult mai bine! o primavara frumoasa ca tine sa ai ,draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa o folosesti sanatoasa ,Mariana draga, eu am acum una neagra,insa seara stau la birou cu veioza si cum port si ochelari la scris si ctit imi e cam incomoda, si mie mi-ar trebui una noua si mai ales niste boxe,caci s0au stricat. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha ha ,Mihai, asa va fi? ce m-ai distrat ;)) Sa ai o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Leo scumpa, ma intristez ca si tu esti racita, sa speram ca ne facem bine cat mai curand, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am racit si eu! Rau!!! Abia ma tarasc prin casa. Am promis ca ajung la posta si nu m-am tinut de cuvant...

    RăspundețiȘtergere
  13. nu -i nimic cu posta,cand vei fi sanatoasa mergi tu. Imi pare rau sa citesc ca ai racit si tu,deja cred ca nu mai e raceala ,ci virus, ca prea multa lume e racita!
    Multa sanatate draga mea prietena, te sarut :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...