Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 25 februarie 2010

FRIDAY FLOWERS

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

Friday flowers

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la MckLinky; in acest fel cei care doresc va pot vizita.





Va astept in fiecare vineri!
Ana






7 comentarii:

  1. please forward:

    http://www.dinuzara.com/2010/01/si-ea-are-dreptul-la-o-copilarie.html

    http://fericirimicilegatecuata.blogspot.com/2010/02/mana-de-la-mana-pentru-micuta-teo.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Zilele am vazut ca natura se trezeste...saptamana viitoare cred ca particip si eu ;-)
    Ciao...weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Nico,se trezeste sper, hmm,mai sunt ele si "babele" dar nu cred ca mai au asa putere sa faca ravagii cu zapezi si polei.
    Ce ma bucur ca vei participa,abia astept sa vad pozele tale,sunt superbe! WE placut si voua! Imbratisari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Ana!
    Nu gasesc licitatia cu tabloul pentru Ioana pe blogul tau. Te rog mult sa ma ajuti sa-mi zici daca a licitat cineva, m-a intrebat o persoana pe blogul meu si sa dam impreuna un termen limita, poate asa voi motiva pe cineva sa liciteze, din pacate doar o singura pers a oferit 50 ron si ma intreaba mereu pana cand are loc licitatia, cu toate ca am mentionat mereu ca s-a prelungit asa mult din cauza ca nu a licitat nimeni in afara de ea.
    Ioana ce mai face? Este bine?
    Mersi mult, poate iti faci timp sa intri la mine pe blog sa citesti comentariile si sa stabilim impreuna un termen.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, Flori, vin acum la tine si stabilim. Vin si vorbim, te sarutWE placut si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Gata, am republicat articolul unde am stabilit termenul limita de 8 Martie, am schimbat si contul, acum sa speram ca se va licita o suma mai mare.
    Multumesc mult, Ana!

    RăspundețiȘtergere
  7. Flori, eu iti multumesc :( hai ca il republic si eu, Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...