Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 22 februarie 2010

CA LA NOI - LA NIMENI !!!

Astazi Ioana a implinit 18 ani! La multi ani si insanatosire grabnica, Ioana!

Si tot astazi ar fi trebuit sa "ridicam" de la posta banii pe care April i-a trimis pentru ea.
Drept pentru care licitatia organizata de Niko s-a incheiat!

Va multumesc din suflet dragele mele, si tie Niko pentru acest superb goblen care este de doua ori mai pretios o data pentru ca tu l-ai cusut ,si apoi pentru ca gandul tau si gestul tau frumos de a-l darui i-a adus niste bani copilei in cont! Multe, multe imbratisari cu drag de sora! :*

Multumesc si tie, draga mea April!!! Din suflet! Poate nu ma credeti dar April mi-a zis azi: " nu mi-l trimite( goblenul,adica) mai bine vinde-l tu si mai aduna ceva bani pentru Ioana" (Ce suflet nobil! )

Evident ca nu voi face asa, deja draga mea Niko se pregateste sa il trimita la ea acolo in Japonia! :X April m-a mai rugat ceva: sa nu ii multumesc! Insa nu pot! Niko si April sunt ca si doua surori pentru mine! Va iubesc si ma rog sa va dea Domnul tot ce e mai bun! :*:*
Va imbratisez cu mult drag!.

Dar postarea de acum nu e doar pentru a va face cunoscute randurile de mai sus...
ci pentru o situatie...sa ii zicem ...comica?! Daca nu ar fi tragica si enervanta!!!

Ia cititi aici:
Trimit la posta o prietena foarte buna (din lumea reala :P ) ca sa ia banii.Dupa vreo 2 ore ma suna ca sa imi zica bomba: nu poate sa ia banii caci angajata postei ii cere rest la o hartie de 100 de euro!!!( adica nu are bani mai mici de sute de euro si clientul e obligat sa aiba rest...)

Deci nu are schimbat sa ii dea suma trimisa de April si noi,clientii sau cum sa ma exprim, trebuie sa avem rest sa ii dam angajatei postei!!!!!!!!!!! Evident ca nu aveam, insa prietena mea i-a propus sa ii dea rest in lei,si nici asa nu a fost de acord "doamna" de la ghiseu!!!

ATI MAI POMENIT ASA CEVA????

Fratilor, in ce tara traim????

A trebuit biata fata sa plece din posta fara bani,urmand ca acum sa cerem de la cineva sa ne dea 40 de euro sa ii ducem "desteptei" aleia de la ghiseu restul!!!
Numai ca deja mi-e teama ca ne spune maine ca nu are decat "hartii de 200 de euro"

Frumoasa tara, pacat ca e locuita!!!

Ana

11 comentarii:

  1. La multi ani Ioanei !Sa ii dea Dumnezeu putere, forta si multa sanatate !O sa fie bine ... !

    RăspundețiȘtergere
  2. sa dea Dumnezeu! Multumesc, Flore! te imbratisez :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Ioanei si un inceput de dar pe blogul meu,
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/02/viata-la-18-ani.html

    Sper sa se concretizeze intr-un ajutor real.

    Ce mai stii despre Ioana, cum se simte?

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Ioana !!!
    Toti Sfintii tamaduitori sa picure in sufletelul tau vindecarea ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!pentru Ioana!Sa-i dea Bunul Dumnezeu sanatate si tot ce vrea sa se inplineasca!
    Te salut cu drag si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Adriana, Andreea, Mariana! Imbratisari :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Ioana!
    Sa-i dea Dumnezeu sanatate si tot ce-si doreste!
    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, Ana! Nu ne cunoastem, dar din blogul Adrianei am intrat in al tau si m-a impresionat povestea Ioanei. Vreau sa depun 150 RON (in urma licitatiei initiate de Adriana)in contul Ioanei, dar am o mica dilema: pe blogul tau apare un numar de cont, iar pe linkul care duce pe site-ul Ioanei apare alt numar de cont la BCR. Care este cel corect?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,Iuliana! Iti multumesc din suflet in numele prietenei mele si al meu:)
    Corecte sunt amandoua,insa Laura ne-a rugat sa punem toti banii pe contul de BCR pe care il am eu afisat pe blog intrucat acolo are pe cineva care ii schimba imediat in euro orice ban care intra in cont.
    Deci ,te rog frumos, pune pe contul de BCR afisat la mine caci e sucursala Sebastian,unde are ea si serviciul si locuinta + cunostinta care ii transforma banii.
    Contul de pe blogul Ioanei este facut de parintii de la clasa unde e ea invatatoare, insa ea a rugat pe toata lumea sa se puna banii pe BCR Sebastian!
    Iti multumesc :)Bine ai venit pe blog,te mai astept cu drag daca ai placere
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc draga mea Nicoleta, o sa ii transmit!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana, acum am vazut ca i-ai raspuns Iulianei.

    Multumim

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...