Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 15 ianuarie 2010

Din nou premii !

O prietena virtuala draga, Daniela s-a gandit si la mine cand a daruit niste premii foarte frumoase, lucru pentru care ii multumesc si o imbratisez cu drag :*


 
 

De la draga mea Yafa am luat , in completarea colectiei un premiu tare dragalas,pe care nu il aveam! Multumesc, scumpa mea, si permite-mi sa il postez numai pe dragalasul acela de care am vorbit,chiar daca tu mi le oferi pe toate. Te sarut :*

 
Eu le daruiesc mai departe urmatoarelor prietene si prieteni virtuali:
Niko  ( Niko mai are si o leapsa de luat, dintr-o postare mai veche :D )

De asemenea, reiau invitatia la Friday Flowers ( cu link catre postarile voastre.) Voi pune un pic mai tarziu si postarea cu Floarea de vineri.

O zi de vineri usoara !

Ana




9 comentarii:

  1. Draga mea Ana, ma simt foarte onorata sa fiu premiata de tine. Multumesc mult de tot si un sfirsit de saptamina minunat! PS: Sa nu te superi ca nu postez acum, sint in fuga, plec luni pt 3 saaptamini din motive personale nu concediu. Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Cami scumpa! Si tie asemenea,si nu iti face nici o problema,postezi cand e timp si cand poti tu! Sa te intorci sanatoasa si vesela! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Anuska , cu intarziere vad ca mi-ai daruit premii superbe....iti multumesc din tot sufletul meu ca te-ai gandit la mine si,te rog mult,sa consideri ca sunt luate si postate,caci sunt deja la mine pe blogg...Inca o data iti multumesc mult si te imbratisez cu drag!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc din suflet Ana...abia acum am vazut premiile,o sa le iau cat de curand..,ma bucur mult,pt ca de fiecare data te gandesti si la mine...cand ai premii de impartit...
    O saptamana frumoasa..
    Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
  5. mai intarziata da sunt aici ...multumesc pt premii ,,, esti o scumpa ca te gandesti si la mine mai tot timpul ... pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentu premii!
    Le adaug la cele puse pe blog ...cateva zile in urma ;-)
    O zi buna..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc din suflet!
    O seară frumoasă :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Ana, iti multumesc din suflet pentru frumoasele premii pe care mi le-ai daruit. Imi cer scuze ca nu am reusit sa le ridic pana acum...
    O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu mult drag, Iulia,si nu iti face probleme de nici un fel, e vina mea ca uneori nu scriu imediat mesajul pe blogurle celor carora le dau premiile,si apoi uit, tu sa ma scuzi!
    Multumesc asemenea! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...