Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 25 noiembrie 2009

Dragul meu...


    Eh,stiu ca voi credeti ca va voi vorbi astazi despre iubirea vietii mele,dar nu e asa...

Pentru ca am fost foarte foarte cuminte anul acesta, Mosul a venit deja la mine.
Cand m-am trezit cu el la usa, am ramas bouche bee, si l-am intrebat: pai de ce ai venit asa din timp? La care el mi-a raspuns: In decembrie voi fi in concediu fara plata,si e posibil sa ma tot asteeeeeeeepti si sa nu pot sa vin,asa ca, ma primesti acum,sau la anul !
Nah,evident ca nu l-am mai lasat sa plece, si priviti ce mi-a adus:



Un telefon nou-nout!!!
Care- mi place teribil, mai ales ca eu slide nu am avut pana acuma; dar ce distractie a fost in casa,cand, facand poza dupa poza,cum imi sta in obicei,mai sa ma apuce plansul si sa plec furioasa la magazinul de unde-l cumparase Mosul,ca sa ma iau de vanzator ca nu face poze decat in ceata.
Apoi,in supararea mea teribila imi trece prin cap ( nu un glont, ci) un gand: dar daca...
Si asa era: pe spatele telefonului, in dreptul camerei, o folie protectoare, pai normal ca pozele ieseau in ceata,daca nu inlaturasem folia aceea :)))))

Acum rostul postului e altul,nu doar cel in care ma laud cu noul tel... sa ma duc peste cei din magazin sa ma iau de ei,sau e normal sa nu fie un cd cu softurile in pachet?
Eu, obisnuita cu vechiul telefon , un Sony Ericsson K750i, care avea inclus cd- ul cu softurile,ma necajesc acum pentru ca acest pachet cu nokia nu are cd-ul cu pricina.
Asa se vand Nokiile? sau tre' sa dau o fuga in centru?
Cine stie??? (astept raspunsurile voastre la comentarii, multam fain! )

Ana
PS. Sper ca nu ratati Jamie, eu le am pe toate pana acuma...




LATER EDIT
Am telefonat la magazinul de unde mi- a adus Mosul telefonul,si mi-au spus ca "acest model de Nokia nu se vinde cu cd-ul,trebuie sa luati de pe net".
Drept pentru care m-am conformat! :D
Multumesc tuturor pentru ajutor!
Ana

8 comentarii:

  1. frumosd cadou, sa te bucuri de el. mi-a placut faza cu mosul in concediu fara plata. ai mult umor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana,draga mea...trebuie neaparat sa contina pachetul : cd-ul de instalare si cablu de date (ma refer la acest model de Nokia)..,poti cauta si pe net...Nokia Suite se cheama softul..,dar pt o buna functionare,e bine sa ai cd-ul original..O zi frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stapanesti sanatoasa cadourile!Bun baiat Mosul tau,sa vina el mai repejor,ca sa nu te lase in suspance.:))
    Anutza draga,eu sunt fan Nokia...iubesc marca asta,chit ca acum folosesc un Samsung...nu stiu cat ma va tine pasiunea asta,dar cred ca in curand revin la vechea mea Nokie....Si la nici una din Nokiile mele nu imi amintesc de CD-uri...
    Daca gresesc,inseamna ca nu stiu....dar cred ca cel mai simplu este sa te interesezi la magazin sau cere informatie pe goagal :))
    Inca o data sa le stapanesti sanatoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana draga,saru mana :* Multumesc frumos,te imbratisez :*

    Loredana draga mea sa dea Domnul! Iti multumesc si Maica Domnului sa va aiba in paza Sa. Pupicei

    Danna, ma speriiiiii,pai crezi ca imi mai dau cd ul daca nu era in pachet? ce ma fac?:(((

    Multam de ganduri si raspuns, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super cadou, darnic Mosul si in pas cu tehnologia! ;))
    Pupici

    Aaa...si inca ceva: arata super blogul, l-ai impodobit cu decoratiuni deosebite! Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea Andreea , multumesc! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Uaaaa!CE FRUMOS ESTE!Ana a fost cuminte RAU de tot!
    Sa-l sapinesti sanatoasa!sa dai si sa primesti numai vesti bune!
    Iar Mosul sa nu mai aibe niciodata zile de concediu fara plata!
    Sa-l iubesti mult pe Mos!ca vad ca el te iubeste cred eu neconditionat!
    O zi formidabila!

    RăspundețiȘtergere
  8. sarumana! :* Il iubesc,da il iubesc muuult! Si tie o zi excelenta! Eu trebuia sa plec la dentist dar m a sunat ca sa nu vin ca pleaca din bucuresti! Yupyyyy asa ca mai dorm nitelus :* pupicei

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...