Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Simplu...pentru vineri!

Ieri am avut o zi plina, cam ca de obicei,caci timp de plictiseala nu cred ca mai are cineva...
Am inceput cu pregatirea unui fel banal de mancare de post: cartofi picanti la cuptor cu garnitura de sfecla rosie si cateva masline negre.
Pana la urma nu mi-au mai trebuit maslinele,parca "stricau" gustul sfeclei,care e......de-li-cioa-sa!

  • cartofi;
  • o lingura de ulei de masline;
  • o capatana de usturoi;
  • piper;
  • apa ;
  • un varf de lingurita de pasta de ardei iute .




Cartofii se curata si se taie pe lungime; se pun in tava de friptura cu o lingura de ulei de masline si apa cat sa ii acopere, se adauga usturoiul curatat, un varf de cutit de piper macinat si un varf de lingurita de pasta de ardei iute -pe care am cumparat-o dintr-o macelarie arabeasca din Militari. Costa 10 lei borcanul, se poate prepara si in casa, dar lenea e cucoana mare + ca nu risc sa stric rasnita de cafea.

Reteta de pasta de ardei o gasiti aici

Se da la cuptor pentru cam 40 de minute- aici depinde de cuptorul fiecaruia, dupa care se scoate tava, se adauga sare si o lingura de bulion.
Se mai dau la cuptor pentru inca un sfert de ora.
Se servesc cu salata de sfecla rosie in otet ( si masline pusesem eu initial,dar am renuntat)

Dupa servici am plecat intr-un hipermarket la cumparaturi,si desi lista nu era deloc mare, am strans cam 5 sacose+ cea de la scoala in care aveam niste caiete pe care le-am luat la corectat in week-end.(Stiti cum e, mereu se mai nimereste ceva si peste lista,cel putin,eu asa patesc ,desi cand plec spre magazin imi propun , de fiecare data, sa ma "tin" de lista... :))
Eh, si cum eu sunt operata ( acum cativa ani, nu de curand) am crezut ca fac eventratie asa de rau ma durea cand am ajuns acasa, aveam aproape 30 de kg in sacose.
I-am spus unei prietene care mi-a recomandat ulei sfintit ( deja eram cam duda de durere si nu-mi trecea si mie prin cap lucrul acesta)
Dar il loc de ulei sfintit am pus mir de la Ierusalim, si de ce va povestesc asta?
Pentru ca probabil veti rade sau nu ma veti crede, dar nu numai ca nu mai m-a durut deloc, dar simteam o caldura si o stare de bine, extraordinara! :)

Multumesc, D :)

Ana

7 comentarii:

  1. Ma bucur ca te simti mai bine. :) Pupici. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca esti bine acum....Da,stiu ce vrei sa spui cu cate ceva peste lista...asta fac eu intotdeauna!:)
    Eu nu rad de tine....din contra,admir credinta ta...bine ca ai avut acasa mir si ca prietenei tale i-a venit ideea de a-ti sugera!:)
    Sa ai o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Andreea >:D< :*

    Ana,multumesc frumos :* Si voua asemenea!
    Azi am facut cam ca ieri, dar la o scara mai micuta! Oricum de maine mai mult de 3 kg nu mai car! M-am hotarat! Pupici :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. ma numesc anca si sunt mama unui baietel bolnav de cancer pulmonar in varsta de 3 ani si 4 luni pe nume anton (botezat anton)a suferit o operatie pe plamanul stang,,la o ora dupa operatie ,,a facut stop cardio respirator si preinfarct,,,s-au chinuit medicii forte mult pt al stabiliza,,,,,,dar DUMNEZEU nu ne-a lasat si sia revenit in ciuda complicatiilor pe care le-a suferit,,,creerul afectat si celalalt plaman,,,dupa aia am trecut si peste citostatice,,cu toate efectelelor nedorite,,caderea parului,,febra frisoane voma si altele.....acum suntem sub supraveghere,,la sfarsitul lunii mergem la analize,,AM INCREDERE SI SPER CA TOTUL O SA FIE BINE,,,ma rog bunului dumnezeu si MAICII DOMNULUI ca totul sa fie si sa ne intoarcem cu bine acasa ,,,,,,,(((,as dori daca se poate mir de la sf icoane sau de la sf moaste)),,,,adresa este enache anca ,str soveja bl tcif sc a ap 18 et 4 ,constanta jud constanta,,va rog din tot sufletul

    RăspundețiȘtergere
  5. adresa mea de email este anca83_j@yahoo.com,,va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca e bine ca nu iti pierzi speranta.asta e primul pas spre vindecare, iti doresc din suflet sa ti se impineasca rugaciunea. Cat despre mir, nu mai am din pacate,si din cauza caldurilor astora nici nu am mai iesit pana la Sf Nectarie; daca ai pe cineva in Bucuresti, pune-l sa mearga cu o sticulta ( desi din cate stiu eu au parintii si acolo) la manastirea Radu Voda, si sa iti ia mir de la Sf Nectarie. Sf Nectarie vindeca de cancer!
    Scrie-mi ce ai rezolvat pe adresa jurnalul anei@yahoo.com
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am sa iti dau acatist de vindecare pt Anton al tau la Sf Antonie, o biserica din Bucresti la care multa lume se roaga, daca vrei te poti ruga si tu, sa citesti acatistul Sf Antonie cel Mare in fiecare zi de marti si sa ti post! Scrie-mi pe mail daca vrei. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...