Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 26 octombrie 2009

Premii de luni dimineata si pana seara :)

Eh, frumos inceput de saptamana!
Cine nu si-ar dori?
Si aici nu ma refer doar la premii,care,evident ca imi fac placere, iar atentia care mi se acorda, imi maguleste simturile :D...ci si la faptul ca, desi cam bolnava in week end,am putut azi sa imi tin toate orele cu brio ,asta insemnand ca m-am simtit muult mai bine decat ieri, dar si de faptul ca am primit ceva ce imi doream mai demult ( sarut mana, mami :* ).

Daniela m-a premiat cu aur :) Multumesc frumos,draga mea draga! :*

Ce sa va mai povestesc de Mariana,o prietena minunata,care de fiecare data reuseste sa ma uimeasca cu dragostea si caldura ei sufleteasca, cu faptul ca,si la bine si la greu, este alaturi de mine, si nu cred ca a primit vreun premiu pe care sa nu mi-l daruiasca cu atata altruism si mie!
M-a coplesit astazi,cu acest bebe minunat ,pe care mi l-a daruit mie exclusiv si cu un gand si o urare atata de frumoase, si asta pentru ca ea ma cunoaste si stie si ce imi doresc eu!

Multumesc scumpa mea! :X:X:X

Si tot de la Mariana, un premiu pentru blogul meu,tare haiooooooooos, si care m-a coplesit!!!
Ia, priviti-l!:



Il daruiesc mai departe:
Loredanei, care va fi ,cu ajutorul lui Dumnezeu a doua oara mamica- de data aceasta de baietel ( sa ai o sarcina usoara,draga mea:* )

lui Carmen, care are un blog super cu retete super!;

Nicoletei

Cristinei

Corei

si nu in ultimul rand Marianei

De fapt, blogurilor acestor doamne!!!

Noapte buna,tuturor!

Ana ( cafeaua este pentru maine dimineata,la trezire )

2 comentarii:

  1. Multumesc foarte mult! Ma simt onorata ca imi gasesc numele printre prietenele tale.

    Domnul sa fie cu tine si sa-ti pazeasca pasii.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...