Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 29 octombrie 2009

La Sfintele Moaste, azi 29 octombrie.

Abia astazi am reusit sa merg!
M-am trezit destul de devreme,insa atat m-am invartit prin casa,incat la un moment dat ma luase somnul, si era cat pe-aci sa nu mai plec- ca de obicei,de altfel, pana nu isi arata coada...cel rau, sa ma ispiteasca cu lenea, nu ma simt bine :(

Am ajuns pe la 11 si randul era pana catre statia tramvaiului, iar la orele 16 eram deja in tramvai,in drum spre servici.

Slava Domnului ca azi am avut numai 3 ore, caci am tremurat de frig rau de tot, pentru ca am plecat prea subtire imbracata,si nu am reusit sa ma incalzesc decat acasa,seara dupa dus.

Dar oboseala nu am simtit-o deloc! Din contra,ma simt asa de bine, iar starea de bine e prezenta de cand am fost la Iasi, si am zile dupa zile frumoase, calme, linistite, cu surprize placute si oameni frumosi langa mine! Multumesc Domnului pentru tot!
Va las sa vedeti fotografiile,insa imi cer scuze ca mai bine nu am putut, ne"zoreau" rau de tot, si era si normal, nu puteam sa stau cat voiam eu acolo, era nedrept fata de ceilalti pelerini,caci ,trebuie sa stiti ca si cand am plecat,randul era destul de mare, adica pana la poalele dealului.

Fotografiile sunt facute pentru cei care si-au dorit sa se inchine la Sf Moaste si nu au putut sa vina!

1

2

3

4

5a

7

6







Si pentru ca i-am promis Dositeei clopotele audio de sambata de cand au fost purtate pe Calea Sfintilor, raclele, le voi pune acum,din cauza ca numai aseara am reusit sa convertesc formatul in care salveaza telefonul meu inregistrarile, in mp3 ( imi cer scuze ca am uitat cum ii spune fisierului).


Sf Dimitrie 2009 - slujba
Asculta mai multe audio Diverse


Sf Dimitrie 2 - la Sf Moaste
Asculta mai multe audio Blog

Ana

8 comentarii:

  1. Multam fain:)
    Impresionante clopotele.
    Ce dor mi-e de atmosfera de acolo, intotdeauna am prins de Sf. Dumitru o vreme mohorata, friguroasa de toamna (dar care se potrivea bine cu starea mea:D)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericit-o! Eram la ora 11 la Patriarhie, plecam de la slujba si cand am vazut cat de mare e randul, nu m-am incumetat sa stau...am revenit la 14,30 dupa ce am trecut mai intai pe acasa...din pacate dupa ora 16, dupa inceperea Vecerniei, am stationat la mijlocul dealului...pe urma moastele au fost retrase...iti multumesc si eu pentru fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  3. AdrianaB cu placere! Am mai pus mai demult un articol cu poze din bucuresti special pt tine,dar nu cred ca l ai remarcat ca nu ai zis nimica.


    adriana, asa e la 4 ni s a spus si noua ca le retrag,culmea e ca eu intelesesem ca ni l lasa nou pe Sf Vasile si se pare ca au plecat moastele inapoi in Grecia. In fine,Multumesc lui Dumnezeu ca am reusit sa ma inchin,desi la un moment dat mi s a cam facut rau si mai mi era si teama ca nu ajung la servici la timp,dar Slava Domnului a fost totul bine :) Parca s-a dilatat timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o scumpa ! Multumesc frumos ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mult drag, Andreea draga! >:D< :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am auzit ca a ramas si la noi o particica din moastele Sfantului VASILE CEL MARE; dar primit de Patriarhie....bineinteles, nu luata din mana la care te-ai inchinat...asta inseamna ca ne putem inchina si noi, astia mai nevrednici.... e o consolarea

    unde sunt pozele despre care vorbeai?

    RăspundețiȘtergere
  7. cum adica unde sunt pozele? aici in articol,sunt 10 fotografii . nu le vezi? Cat despre moaste,noua ni s a spus ca va fi adus un deget al Sfantului, care va ramane intr-adevar la Patriarhie!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...