Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Centrul istoric....

...cine m-o fi pus? Si de unde am inteles eu ca este gata de vizitat, nu stiu; cert e ca,dupa luni de zile in care l-am tot evitat, astazi ne-am decis sa ne plimbam si pe acolo.
Ce-am vazut,va arat si voua! Cand va fi gata, nu am habar,dar dupa cum arata,nu prea curand.
Oricum a fost tare deprimant.A contribuit,ce-i drept si vremea, care a fost cam mohorata. Eu m-am intors rebegita de frig,caci ma imbracasem de vara! :D

Mai bine mergeam la Targul de paine, dar,deh,am zis ca sa nu mergem ca sa nu ma "infig" eu sa cumpar din toate :D, caci,la cat sunt de pofticioasa, nu era de mirare!!!

Numai priviti cum arata...
(clik pe poze pentru a le vedea mai mari)

















Am intrat si aici ,si bine am facut!

















Aveam totusi nevoie si de ceva frumos!



cu alai de nunta si drumuri... dupa cum vedeti!





Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

( am mai pus si aici cateva fotografii de la plimbarea de astazi)
Si totusi,e bine sa facem miscare!

Sa speram intr-o duminica mai placuta! :)
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...