Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 1 august 2009

Salata alba de cartofi

Am cateva retete pe care nu am apucat sa le postez inainte de intrarea in Post.

Salata aceasta o am de pe un blog portughez pe care din pacate l-am pierdut de la favorite pentru ca am reinstalat windows intre timp; tare mi-as dori sa regasesc site-ul!

salata de cartofi

INGREDIENTE
  • cartofi fierti si taiati cubulete;
  • castraveti feliati;
  • iaurt;
  • maioneza ( in reteta originala era si maioneza, eu nu am pus cand am facut-o, dupa Post voi incerca si cu un pic de maioneza si iaurt);
  • ierburi pentru salata;
  • patrunjel proaspat tocat.
PREPARARE
  1. se pun cartofii intr-un bol/ strachina;
  2. dupa ce s-au racit complet se adauga iaurtul , maioneza, ierburile, sare dupa gust , patrunjelul tocat si se amesteca usor pentru a nu strivi cartofii , apoi se da bolul la frigider pana in momentul servirii.
Pofta buna!



salata de cartofi

Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...