Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 28 iunie 2009

Week-end la Predeal

A fost ceva neprevazut , frumos si foarte deconectant









Si,desi am avut laptopul la noi,eu nu am simtit nevoia sa-mi "bag nasul" in internet ,si a fost tare bine, caci m-am mai "dezintoxicat" putin.
Acesta este motivul pentru care nu am publicat comentariile decat aseara ( va multumesc pentru ele, si va rog sa va puneti premiile pe bloguri si sa le daruiti mai departe, pentru a nu se opri sirul...)

Din pacate aparatul meu sony cred ca este defect,iar fotografiile le-am facut cu vechiul meu canon.
Liniste, verdeata multa, aer curat ( un pic de "pusca si cureaua lata" vineri seara, caci era un chef prin imprejurimi..... :( ) plimbari a pied pana cadeam rupti de oboseala, dar frumos,frumos, frumos!!!

























neeee, nu e casa mea ;))











Ne-am cazat intr-o pensiune splendida!!!





un desert... tarta de inghetata ( foarte usor de pregatit dar adevarata bomba calorica :D



Ne-am intors cu 180 /ora ( Slava Domnului,teferi!!! )- traiasca Nissan Murano!-
pe o vreme cam asa ...









A fost frumos, chiar daca a si plouat ( normal,la munte...)!!!


Ana

5 comentarii:

  1. am vazut si predealul prin pozele tale,este frumos indiferent de vreme,muntele ramane tot munte.cand esti in mijlocul naturi nu iti mai trebuie nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aştept şi eu un concediu undeva la munte, pe unde nu am mai fost!

    Iată o altă întrebare care mă frământă: ,,Cât de importantă este privirea în relaţii?" Dacă ai un răspuns, te aştept aici cu mult dor în privire :)
    http://psalmdedor.blogspot.com/2009/06/cat-de-importanta-este-privirea-in.html

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e Gabriela draga! ma bucur daca ti plac pozele ,itidoresc sa ajungi cat mai curand la predeal si sa te simti bine :* pupici

    Mariana sa ti dea Domnul cat mai curand!Cum am putin timp intru sa vad despre ce e vorba. Pupici :*

    Anne ,multumesc frumos,esti tu o draguta, puteau a fie mai frumoase :) Pupicei

    Zenna draga ,multam fain,te sarut :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...