Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 1 iunie 2009

1 iunie cu picii mei

Asa cum,de fiecare data cand e ziua unuia dintre ei isi serveste cu bomboane profesorii si colegii,azi a fost randul meu sa ii "indulcesc" de ziua lor!

Au fost cam socati,pentru ca nu stiau obiceiul meu ( suntem mici,dar in mai putin de 2 saptamani suntem in clasa a 6-a )
Deja,la anul nu ii va mai soca nimic...











"Durere" mare ,totusi,ca nu am putut sa mergem si in parc...ca,deh,mai aveam inca doua ore in program, doar ei, caci eu imi terminasem ziua de munca )

Pentru sfarsitul de an ,comanda este foarte clara : "Doamnaaaaaaaa, vrem pizza comandata la telefon si sa vina la scoala!!! "

Ana




3 comentarii:

  1. Tortul e foarte "ochios", cred ca a fost tare buuun... ;)) Se simte cat de degajata e atmosfera si clasa e f.frumoasa si ordonata. :)
    LA MULTI ANI !pentru picii tai!
    Sunt invidioasa pe ei, pentru ca as fi vrut sa am si eu in scoala o profesoara asa dulce ca tine !

    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. super ... cred ca copiii sunt foarte multumitit de tine nu? tortul arata super ... se pare ca ati avut o zi miunata ... pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, draga mea,pupici si tie! ( cu o mica intarziere ) :*:*:*


    eeeeeeeeee sunt multumiti, cand le fac voia, dar cand ii mustruluiesc...ca deh,fac si multe nazbatii...numa ' de cate ori s-au batut semestrul asta cu "laptele si cornul"...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...