Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 25 mai 2009

Paste din grau dur cu ton

Atunci cand nu ai mult timp de gatit , solutia este ceva tare repede de pregatit, si cum cateva saptamani de acum incolo, programul meu va fi tare incarcat,si nici cu gatitul pe caldura nu ma impac prea bine, voi trece pe salate si , in general feluri care sa nu presupuna mult stat in bucatarie. Astazi am pregatit paste din grau dur cu ton- prima data cand fac paste cu ton... nu credeam sa ne placa, dar a fost foarte bun.

sursa de inspiratie pentru aceasta reteta a fost Antzu ( multam fain de idee!!!)

Ingrediente :
  • 250 g paste
  • o conserva mare cu ton
  • rosii decojite si taiate( proaspete sau suc de rosii)
  • 2 catei de usturoi, o ceapa veche sau 2-3 noi
  • busuioc, lamaie
  • sare, piper
  • 2 -3 linguri ulei de masline


MDP

Fierbem pastele maximum 10 minute, apoi le punem la scurs in strecuratoare si le racorim in apa rece.
Taiem ceapa, o calim in putin ulei de masline, punem rosiile,lasam pe foc 4-5 min, adaugam si usturoiul lasat netaiat, adaugam tonul, mai lasam pe foc 3-5 minute, scoatem usturoiul, adaugam verdeata taiata, zeama de lamaie si stingem focul.
Amestecam pastele cu sosul - si dam la cuptor inca vreo 10 minute pana se mai rumenesc.












Pofta buna!
Si pentru toti indragostitii, o melodie care mie imi place mult!



Toto Cutugno-Inamorati
Asculta mai multe audio Muzica »
Ana




2 comentarii:

  1. Cu pozele astea chiar m-ai dat gata, vreau sa fac si eu reteta asta , cu toate ca in general,mie nu prea imi plac pastele ;)). Cu proxima ocazie, o sa le fac si eu. Mersi pentru idee, chiar nu are de ce sa nu-mi placa.;))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Andreea, pai o sa ti placa sigur ca ies tare bune,mie pastele imi plac enorm, pestele nu prea- deloc...foarte rar mananc si numai anumite soiuri. Sa-mi zici cum ti au placut! pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...