Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 30 mai 2009

Am fost la "Târgul pentru o Viaţă Sănătoasă"

Azi! Pe ploaia aia nebuna rau de tot; nu am plecat chiar cand a inceput ploaia, sperand ca mai sta..
Aiurea, a inceput si mai rau, drept pentru care m-am urnit la drum ( am de schimbat 3 mijloace ratb pana ajung...la MTR)

La intrare dau sa platesc ... mi se spune: "intrati, nu costa nimic" ( cum asa , caci doar eu stiam ca este 6 lei pretul biletului, dau sa intreb si apoi ma razgandesc cand vad ca lumea isi cam strangea marfa...toti erau pe picior de plecare, normal , cu asa o vreme...si aiurita cum sunt, nu stiam nici ca la 18 se inchide...noroc ca m-au mai primit.
Chiar daca era ora inchiderii, chiar daca am innotat pana acolo, chiar daca am cheltuit ultimii bani din casa, nu regret nimic!!!
Nu ma mai induram sa plec si am peste 50 de fotografii :D

Imediat aproape de intrare un comerciant din Marginime ( ce branzeturi...)


...bineinteles ca omul are telefon mobil...

alaturi ,doua doamne strang marfa...


un domn in varsta alege miere...are de unde...








pe langa cozonacii astia am trecut in fuga, n-am auzit, n-am vazut...





miam,miam, suc natural de mere...



Apoi am trecut spre chestii mai serioase... voi lasa pozele de acuma sa va povesteasca despre Targ.







eeeeeeeee , si cand am ajuns la Naturalia, acolo m-am "lipit"





mi-am luat 3 sortimente de faina : de orz, grau si secara, toate integrale si cereale pentru supe.







si niste fursecuri integraleeeeee, delicioase!!!







si acestea, frantuzesti, 1 leu pachetelul.



Bineinteles, ca nu m-am abtinut de la niste mascute...totalmente naturale, cu namol, tarate, fructe. etc



cateva sapunele ,pe care insa le-am daruit cuiva drag...
Am cumparat chiar si un termometru ...digital... :D chipurile



Da ,trebuie sa mergeti, targul mai este si maine, numai sa va luati bocancii daca mai ploua... caci este o inundatie la nivelul bordurii, oricat ai ocoli tot in apa ajungi...eu am avut iluzie optica dupa ce mersesem de ma saturasem, si crezand ca pe acolo pot sa trec linistita, m-am trezit cu apa pana la glezna, fara nici o exagerare. Am ajuns uda pana la piele, am facut dus fierbinte , am luat aspirina si am baut ceai in cea mai mare cana din casa... cu fursec, evident :D



mai multe fotografii aici

Sper sa nu ma imbolnavesc...

Ana



10 comentarii:

  1. eu m-as duce cu placere insa nu am cum ... frumos si util ... cred ca ti-au placut fursecurile ... dar sa stii ca din faina pe care ai cumparat-o se poate face o paine asa de bunaaaaa ... eu am facut din faina integrala si secara ... super buna a iesit ...
    Duminica placuta ... te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, am luat si eu faina de orz cand am fost la Naturalia, dar inca nu stiu ce sa fac cu ea. Daca ai tu vreo reteta sa imi spui si mie :).
    Foarte frumos targul, mi-as fi dorit sa ajung...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,Tunde sper sa fac si eu si paine si turte... Multam fain si tie la fel,sper ca ai vazut premiile, sa le pui pe blogul tau frumos :* pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Natalia draga,eu am luat faina de orz ca sa fac biscuiti digestivi sarati,aveam reteta undeva salvata o sa caut si ti-o trimit, dar sper sa fac si altele ,de exemplu as vrea sa incerc pancakes exact reteta cu faina de orez si in loc de faina de orez sa pun din asta de orz, om vedea ce iese,daca nu "latru" eu :)) o public si sper sa poti sa faci si tu. Vreau sa incerc si fursecuri din faina de orz,o sa vad ce iese, am planuri mari :))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu stiam ce mult a plouat nici nu te credeam...sunt atat de colorate si luminoase pozele incat nu se vede deloc ploaia...se vede ca ai avut o dupa amiaza placuta chiar daca ai intrat la apa...sper ca nu ai racit...

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata GROZAV sucul de mere !!! M-am imbolnavit(de pofta!) :)) privind pozele de la "reporterul nostru special" la acest eveniment! :) Pupici ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Adriana draga,multam, am avut "noroc" ca au iesit asa frumusele. Nu cred ca am racit,slava Domnului! Pupici :* si multam de vizita si aprecieri :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea mea ,lasa ca facem si noi curand:) Reporterul intrat la apa ;)) Pupici si de la mine pt tine,multi :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi plac astfel de targuri!!
    Unde l-au facut ?
    Cand vin la Bucuresti in septembrie, mi-ar place sa vad un targ... ceva!!
    Ultimi doi ani am venit in iunie si m-am dus la Festivalul national de folclor din Cismigiu.

    RăspundețiȘtergere
  10. La Muzeul Taranului Roman,Nicoleta. Pai sper sa fie si cand vii tu in tara vreunul,sunt de folos! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...