Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 23 aprilie 2009

Tarnosirea unei biserici

Vazusem afisul pus pe gardul Bisericii cu catva timp in urma,dar am uitat sa trec sa vad ce scrie...
Si azi cand ajung la servici ,imi spune o colega: "Stii ca azi e tarnosirea,sper"
Ce tarnosire,unde?
La biserica de la Unitate ( Unitatea Militara de la 13 septembrie)
Ei bine, nu stiam,dar pana mi-am terminat serviciul am stat ca pe ace ca sa merg,si ,Slava lui Dumnezeu,am reusit, am venit cu cateva minute in urma,am si cateva poze facute pe fuga...

Biserica este superba,are si Sfinte Moaste.
Am stat cam o ora, o ora jumatate la rand, si ma simt minunat ca am reusit sa ajung.
Puteti sa mergeti si voi,caci si maine toata ziua ( dupa Liturghie) se va trece prin Sfantul Altar !
In timp ce stateam la rand, niste tineri ne-au impartit brosuri interesante:








Si acuma pozele cu Biserica cea noua :)

















Copyright © 2009 Jurnalul Anei, Bucuresti

Are hramul Sf Gheorghe!
Daca vreti sa mai vedeti poze am mai pus si aici
Doamne,Slava Tie pentru toate!!!
Ana


Un comentariu:

  1. Hristos a inviat !

    In primul rand vreau sa-ti multumesc pt premii.Stiam ca le-am primit,pt ca citesc blogul tau zilnic.

    Verisoara mea, cu care sunt si colega, in drumul ei spre serviciu trece chiar prin fata bisercii. Mi-a descris ca era multa lume la biserica si ca l-a vazut chiar pe episcop-vicar Varsanufie. Am banuit ca este vorba de tarnosire.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...