Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 24 martie 2009

Salata de legume cu maioneza de post

Azi l-am pus la treaba din nou pe "domnul steamer- ul" ( pe cel pe gaz, caci acum numai pe acesta il folosesc ) si am facut o salata de legume...

Ideea de baza a retetei este cea prezentata aici ,doar ca,fiind post, trebuie eliminate carnea si maioneza, insa putem face maioneza de post, exista pe blogurile culinare destule retete, eu o prefer pe cea cu cartofi,( maioneza facuta din cartof fiert, zdrobit cu furculita bine, cu mustar, zeama de lamaie...piper...e foarte buna ) si nu pe cea cu pufuleti.


Ce ingrediente am folosit:
  • cartofi-curatati,spalati si taiati cubulete mai mici;
  • morcovi-curatati,spalati si taiati rondele;
  • mazare congelata de mine;
  • si in plus castraveti murati si masline














In loc de paine - mancati ardei gras rosu.
Este delicioasa!
Pofta buna!
Ana


2 comentarii:

  1. Demult caut un astfel de steamer-pentru gaz. Imi poti spune de unde l-ai achizitionat? Multumesc in avans. Doamne ajuta! Ena

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta! eu l-am luat de la Ikea, cu 70 de lei,daca vrei mai ieftin,dar numai cu 2 vase il gasesti acum la oferta la Real Vitan cu 34 lei parca...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...