Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 26 martie 2009

Salata de ciuperci cu maioneza ( de post )

Se face destul de repede si e foarta satioasa.
Ingrediente:
  • o cutie de ciuperci taiate ;
  • sare;
  • piper ( dupa gust,se poate si fara piper daca nu va place condimentata)
  • maioneza de post
  • usturoi tocat marunt
In zilele cand nu este post puteti adauga salatei ton maruntit sau piept de pui fiert si taiat fasiute subtiri;
Se serveste in lipie .









Copyright © 2009 Jurnalul Anei

Pofta buna!
Ana


4 comentarii:

  1. Wow, ce idee minunata ! Multumesc pentru reteta! :) Si ce bine arata in poze !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am rezistat si pentru ca aveam ciuperci in casa, am facut si eu reteta. :) A fost grozava ! Eu am servit-o cu paine calda, abia scoasa din masina de paine . :)) Multe multumiri pentru aceasta postare ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm .... ce idee buna ... desi eu nu pot manca ca e lipie dar oricum ideea e grozava ... bravo si arata super

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreiutza , ma bucur ca ti a placut! sa ti fie de bine! eu inca nu am reusit sa iau masina de paine desi imi doresc de ceva timp,sincera sa fiu am ezitat si datorita faptului ca mi e teama sa nu stric dieta facand paine,as lua dar ca sa fac numai cu faina integrala. Pupici si somnic pufos :*

    Tunde draga, tu esti o gospodina desavarsita sunt sigura ca gasesti inlocuitor pentru lipie. pupici si bine ai revenit pe la mine,multam de aprecieri te mai astept

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...