Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 23 martie 2009

O zi superba!

Ieri, am avut o zi minunata!!!
Am fost in pelerinajul de care va anuntam aici

Sambata am terminat treaba prin casa foarte tarziu ,si din cauza asta am dormit numai 3 ore,pentru ca la ora 6 trebuia sa plecam.
Dimineata a fost putin rece,insa, pe parcursul zilei a fost foarte frumos si destul de cald.



Am ramas la Sfanta Liturghie la manastirea Ghighiu.





In postarea de azi va voi arata numai fotografii de la Manastirea Ghighiu,iar fotografii cu celelalte doua manastiri,in postari viitoare.









Curtea manastirii este plina de flori superbe, pe care deja maicutele le udasera...







Biserica din cimitir...



Nu stiu daca stiti,dar pana acum trei ani, aceasta biserica era deschisa de o Maicuta, si credinciosii mergeau in genunchi in interiorul ei, de la usa pana la Altar si inapoi,si aveau convingerea ca in felul acesta li se implineste o dorinta.
Acum Maicuta a trecut la Domnul,iar biserica nu se mai deschide,nu stiu daca in memoria Maicutei care o deschidea...

Biserica noua...



cateva fotografii din interior...superbe Icoanele...









Icoana facatoare de minuni











Sfinte Moaste :







Desi nu am o situatie financiara prea roza,in perioada aceasta, tot nu m-am abtinut si ,in sfarsit, mi-am cumparat o mica Icoana cu Maica Domnului de la Ghighiu.



Am petrecut o zi de exceptie in compania unor oameni minunati ,si vreau neaparat sa ii multumesc dnei Elena pentru ca m-a invitat!

Doamne ajuta!

Ana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...