Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 31 martie 2009

Curatenia de primavara


Nu e pacaleala...caci nu imi plac deloc, pur si simplu doar coincidenta faptul ca am ales sa se deruleze curatenia pentru Sfintele Sarbatori pe care le asteptam incepand cu 1 aprilie si bineinteles datorita faptului ca fac acest lucru cand dimineata, cand seara, in functie de timpul liber care imi ramane dupa ce termin ziua de munca la servici.
Planul suna cam asa :
  • zona 1 - BALCONUL - unde , pe timpul iernii merge tot ce nu e absolut necesar prin casa, dar nu poate fi aruncat deocamdata caci "poate e bun la ceva"....( timp alocat 1 zi ) Si incep cu aspirarea peretilor de praf ( de fapt ii perii cu o perie speciala pentru pereti, aruncarea cutiilor, cutiutelor , borcanelor- borcanaselor ... stranse inutil pe timpul iernii, sters cu apa calda si sapun lichid tot ce inseamna raft/ masa etc., spal geamurile, aduc florile- curatate si primenite, intre timp ) operatiune pe care deocamdata o desfasor in bucatarie ;
  • zona 2 -HOLURILE SI UN DORMITOR ( timp alocat - 1 zi ) sterg peretii, apoi mobila, curat sertarele, aranjez sifonierul , schimb perdeaua, aspir covoarele si sterg cu mopul pe jos;
  • zona 3 - CELALALT DORMITOR SI SUFRAGERIA ( timp alocat 1 zi ) cam aceleasi operatiuni ca mai sus;
  • zona 4 - Baile ( timp alocat 1 zi) curat peretii de praf, apoi fainta o spal, grupul sanitar, geamuri spalate, spal gresia)
  • zona 5 - BUCATARIA SI CAMARA - debaraua am desfiintat-o atunci cand am marit bucataria ( timp alocat 2 zile) . Aici am intotdeauna mai mult de lucru, pentru ca sunt mai multe dulapuri si mai multe lucruri de migala!!!
  • inca o zi sau doua, in functie de necesitati, alocata numai spalatului de rufe...perdele...se strang foarte multe la curatenie+ calcat de rufe.
  • 1 zi pentru calculator - probabil reinstalarea sistemului si, evident stergerea tuturor fisierelor care nu- mi mai sunt necesare ( stiti, doar ca se strang o gramada)


Acesta este planul... in 6-7 zile ar trebuie sa fie totul luna...doar ca, deocamdata e doar planul gata caci stapana e bolnava...m-am culcat sanatoasa, si m-am trezit bolnava... ma dor toate : ochi ,nas ,urechi ,oase, gat ... sper sa fie numai o raceala productie proprie si nu viroza pe care au facut -o toti pe la servici...

Oricum, sper sa ma pot apuca de treaba intr-o zi , maximum 2 ... si asta cu mult spor ... ceea ce va doresc si voua!!!

Ana




5 comentarii:

  1. wow
    spor la treaba....aseara ma gandeam si eu cum sa ma organizez, dar deocamdata nu pot face nimic, mi-e copilul bolnav, asa ca...astept sa treaca raceala si apoi incep in forta, intr-o saptamana sper sa fie toate puse la locul lor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Insanatosire grabnica, draga Ana! Si mult spor la curatenie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ana, bafta multa. si sa ai spor. treaba asta, curatenia, e absolut necesara,desi nu neaparat placuta. doar pt pasionati probabil. dar eu nu ma numar printre ei.
    oricum, pentru motivare suplimenatara imagineaza-ti cat de frumos va arata casa ta curata si primenita gata pentr intampinarea sfintelor sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador să fac curăţenia de primăvară...nu ştiu de ce...poate e ceva legat de vremea copilăriei când, locuind la ţară, vedeam cum însăşi natura se curăţa, se primenea, se umplea de flori...
    Aşa fac şi eu, când totul e gata, îmi umplu casa de flori şi floricele, de rămurele etc.

    Aaaa! Nu ador să fac curăţenie de dragul acţiunii în sine, ci de dragul rezultatului :)

    Gata, hai la treabă!
    Spor tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana,sanatate multa copilasului si tie,va pup :*


    Elena multumesc frumos ,te imbratisez :*


    Loredana, da asa e, ai dreptate,pupici :*

    :) frumos zis,Mariana,multam spor si tie,te sarut :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...