Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 25 februarie 2009

Slava Domnului ca s-a inventat telecomanda!!!

Ma ia rar si nu ma tine mult,dar ,din cand in cand, ma mai apuca...uitatul la tv.
Prost obicei si daunator.
Chiar nu stiu ce mi-a venit aseara cu tv-ul ca nu duceam lipsa de ocupatii, doar ca eram prea obosita...si... s-a intamplat.

Si ce mi-a fost dat sa vad "nu credeam a" vedea vreodata....

Sa zicem ca persoana in cauza are scuza bolii,si chiar trebuie sa ne rugam pentru ea...dar moderatorul,care se da drept student la teologie,cum o fi permis asa ceva???
Biiiiiine, sa zicem ca si moderatorul e si el un biet angajat care nu face altceva decat ce vrea patronul!
Dar..patronul,acest individ avid de rating, e de neiertat, si ajung sa zic si eu ca ar trebui inchise astfel de televiziuni.
E drept ca oamenii sunt si ei vinovati ca privesc, dar daca nimeresti ca mine ca musca in lapte zapand la intamplare...

Frati si surori,am vazut un nene sau o tanti ca nu se stia sigur ce era ...cu o peruca in cap si ochelari de camuflaj, toata/tot in verde ca un pasaroi...penibil si isteric care sustinea sus si tare ca "s-a casatorit cu acte in regula si cu slujba de cununie" aici ,in Ro,si ca nu da inregistrarea ,fie pentru ca nu ii placea moderatorul care facea un circ greu de imaginat ,fie pentru ca nu vrea sa-si puna parohia in cap si sa dea de gol preotul comunitatii...pare-se ca individiul/individa era din Oradea.

Si era venit cu consortul...un tip cu un cap jumate mai mic ca bolnavul isteric ( cate fite facea si ce lasciv dansa pe manele si "rock nu-mai-stiu-cum-ii-zicea-el/ea....).

Daaa,ati ghicit,este vorba de zerotv (otv).
Penibila,jalnica televiziune cu patronul si moderatorii ei cu tot.
Mai bine calcam niste rufe,ca si asa "ador" eu indeletnicirea asta.

Ana

PS. Azi am rugat-o frumos pe mama sa imi ascunda telecomanda ca sa nu mai am vitejii din astea de "regarder la tele"
Mai stiti ( desi eram copil ,eu inca imi amintesc) cum era cu doua ore de emisie cu cuvantarile tovarasului epoca de aur???
Circul de aseara mi s-a parut inca si mai penibil decat acele ore singuratice de tv din copilaria mea ( "noroc" ca ii aveam pe bulgari aproape... :)) )


3 comentarii:

  1. eu numa uit din principiu la otv, de fapt nici nu stiu dc as rezista sa ma uit. dar cateodata cum butonez mai vad asa cate o secventa si ma minuney cat de mare e nesimtirea oamenilor. sau nici nu stiu care e cuvantul potrivit. cat de jos putem cadea ca si indivizi, ca si oameni.
    si nici nu stiu aum unii pot privi cu nonsalanta cum altii sunt calcati in picioare. pentru ca probabil ca daca pici in mana lui diaconescu nu conteaza ce fel de om ai fost pana atunci. poti fi oricine, oricat de curat, dar dc ajunge magda ciumac si altii ca ea sa se ia de tine, s-a ispravit cu tot ce stiai despre viata si moralitate.
    cred ca e josnic pentru noi ca oameni si ca popor ca se incurajeaza o astfel de televiziune

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana eu nu ma uit in general la tv ,si in special la postul ala de ras dar butonand am dat peste el ...si curiozitatea m a impins sa vad ce e...oricum ,nu mai fac prostia sa ajung la postul ala, l am dereglat, asa ca nu mai risc sa patesc ca aseara :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am pe mama langa mine sa-mi ia telecomanda si am si ceva anisori multi si copilasi cat mine de inalti, asa ca am hotarat sa scot de tot tv-ul.

    I-am gasit un loc confortabil si de peste 2 ani sta cu fata la perete pe cel mai inalt rafpt din debara.

    Nu pot zice ca nu am tv, caci il mai am inca:).

    Deocamdata nimeni nu m-a convins ca am facut o greseala. Mare eliberare am. Multumesc Domnului pentru putere. Uneori nu-mi vine sa cred ca am reusit asa usor, mai ales ca copiii se uitau des la tv.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...