Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 28 februarie 2009

Mancare japoneza

Ei nu,nu am gatit eu asa ceva,vai de pacatele mele...dar cum mami e bolnavioara ( avem nevoie de rugaciunile voastre,multumim frumos! ) si cum asa ceva si-a dorit astazi sa manance,am facut o deplasare fulger la Mall ca sa cumpar cate ceva...japonez.
Nu pot sa fac pe snoaba si sa zic ca mi-ar fi placut teribil,cred ca sosul nu mi-a placut ,pentru ca mi s-a parut prea dulce,si oricum eu nu prea le am cu combinatiile dulce-acrisor,dar nici nu pot sa zic ca mi-a displacut total.
Oricum,am luat 2-3 furculite din cele trei specialitati,cat sa nu zic ca nu am mancat si eu .
Iaca si "mancarea":








In tot cazul,daca ne mai apuca pofte din astea ( sper ca nu in Post...) ma voi stradui eu sa pregatesc ceva,nu mai cumpar deja gatit sub nici o forma.

Si am o mare rugaminte : daca cineva stie reteta de turtite de orez,va rog,lasati-mi-o scrisa la comentarii.
Cu multumiri anticipate,

Ana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...